自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3821


1821#
發表於 04-12-1 23:00 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

TingWai
我今日喺fanny workshop見到
你bee bee嘅一張單人相呀~


子爵府

積分: 10600


1822#
發表於 04-12-2 00:50 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

konekobb,
乜你個friend咁慘! 你去到先知咁突然呀! 希望佢快啲復原啦! 乜你咁利害, 咁快幫佢揾到工!

TingWai,
你真係會咁乖, 坐足月至出街wet呀?


珍珠宮

積分: 48885


1823#
發表於 04-12-2 08:38 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cyrusmum

除左去健康院
都無出街啦
因而家全人奶都幾困身
同埋我要坐靚月
16號之後咪出得囉
阿印又咪上手照顧 miu miu
你話我邊敢離開家園呀


大宅

積分: 3821


1824#
發表於 04-12-2 18:47 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cyrusmum
係呀...好似做戲咁...
其實去之前都知佢地有嘈過...
但個個都以為新婚嘈吓好平常...點知.....
又可能佢唔好意思講得太深入啦......


伯爵府

積分: 17948


1825#
發表於 04-12-2 19:00 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

hi all
琳琳報既kentville and SC 都收pm class,點選好呀?
pooh 磁貼欠6, 30, 35


別墅

積分: 513


1826#
發表於 04-12-2 22:08 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

sc 收卓君am, 好彩, 就算崇真唔比轉上午, 都仲有 sc 做後備。

cheungcheung,
我估都係先比晒留位費先啦, 多幾個月時間再諗清楚好d。
Wendysoft ^_^' 做媽咪真係好辛苦!


男爵府

積分: 6599


1827#
發表於 04-12-3 09:53 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Wendy soft

congratulations to 卓君! I believed that I had seen him yesterday morning. He was waiting for school bus. Does he wear blue jacket?

: )
Buzz.. Buzzz... Buzzing Bee Let kids read more 讓孩子多閱讀! CLICK HERE to find bookstores 去哪裡找書?? Mainland Book Indx A Mainland Book Indx B *PART 1 , PART 2* *星加坡童書收獲*由一名可笑、瘋狂、自大無比和幼稚到極名作家寫的公開信 我的回应-->P. 223 of HERE Steps to Post Image 1. Right click on the image you want to copy 2. Choose 內容 3. If the url shown in the 內容 pop-up menu is ended with 'jpg' or 'gif' (maybe other image formats will do too), it is an image url. 4. Copy the url 5. click 'IMG' of BK message menu bar, paste the url into the pop-up box 6. click 'ENTER' Then the image will be shown in your message.


伯爵府

積分: 17948


1828#
發表於 04-12-3 10:04 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Hi Homantin Mami

近排忙in幼稚園,我都告一段落啦!

wendy
桌君派倒st. cat 妳地派邊樹呀?我派倒essex road, 我而家頭痕緊,不過都係交佐留位費先啦。

Christa
stephaine 有冇派倒st. cat 呀

Cryusmum
我比較鐘意st, cat 多過kentville, how about you ??

sandy
我地好煩呀,妳出年就知啦!

Tingwai
妳就好啦,日日喂奶。

Gloria
Hello, 我地都算街坊呀,我住cascades !

彥彥媽
妳pack成點呀?

Konekobb
妳個japan friend ,好慘呀,不過都味常不是好事,如果結佐婚仲煩呀,妳好安安慰。

Easy媽咪
恭喜妳,plk好難入呀。

christmum
妳去佐邊樹呀?

Miffy
妳適應何文田生活味呀,我住佐幾年,我覺得出入好方便呀

KoKo39
welcome welcome 多D發言啦
pooh 磁貼欠6, 30, 35


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1829#
發表於 04-12-3 10:16 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cheung Cheung:

我好努力架喇.....依家希望響 DEC 13 (Monday) 喬遷喇...

各位到時見啦..~~


男爵府

積分: 5428


1830#
發表於 04-12-3 11:04 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cheung Cheung, 你好犀利.

你地d小朋友好叻呀 忙完選校, 遲d就好似我咁, 忙安排興趣班, 現代媽咪真唔易做.

Konekobb, 個男人真衰格, :evil: :evil: 你都犀利, 咁快幫佢搵到份工, 如果有日我失業, 希望你都幫下我. :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 17948


1831#
發表於 04-12-3 11:33 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

KristyMum
你講我乜野好犀利呀?

彥彥媽
我等緊妳過來呀
pooh 磁貼欠6, 30, 35


男爵府

積分: 5428


1832#
發表於 04-12-3 11:58 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cheung Cheung,
每人贈一句, 仲唔犀利. 可能我記性差, 會攪亂晒d人名, 經常要check 番張name list.


大宅

積分: 2640


1833#
發表於 04-12-3 15:38 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

TingWai,
我上年都係除左去健康院,坐月都無出街.
因為揍住bb真係周身唔得閑呢, 加上你全人奶, 更加忙啦.
你諗住餵人奶到幾時?

cheungcheung,
見你地個個忙in幼稚園, 我都緊張埋一份, 我怕好頭痛呢~ ?-(

彥彥媽咪,
順順利利啦, 你80boxes, 小心唔見緊一box都唔知呀

konekobb,
好彩冇bb咋, 如果唔係你朋友仲傷心. 希忙你朋友快d冇事. 如果佢黎hk做野都好架, 行開下麻.

KoKo39
幫你update左喇...

Dear all,
我星期日去東京呀, 會消失幾日, 唔使掛住我架 ,好快返~

[/quote]何文田媽咪樂園 Member List:

cheungcheung.. 欣圖軒 ..........琳琳:24個月..........劍鳴(n1)
TingWai.............勞校隔兩座.....beebee:25個月,囡囡:剛出世....紹邦(n1)
CHITMIMI..........???................仔:12個月..............未返學
smarties ...........御龍居...........女:2歲,仔:7個半月...基督教中心幼稚園(n1)
12355..............近法國醫院.......???........................樂基(n1)
eveane.............俊民苑..................嘉嘉:15個月...........未返學
sandylam......... 寶雲閣..............湋圖:12個月............未返學
mcdull2003.......圓頂


侯爵府

積分: 24274


1834#
發表於 04-12-3 16:45 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Sandy:
我地一家三口 26/12 唔OK呀!
可唔可以24/12 or 25/12呀?
如果大圍人都係要26/12的話,我諗我地今年join唔到你地喇!
你問問啦!我都想同你地玩呀! :exclaim: :exclaim:


別墅

積分: 513


1835#
發表於 04-12-3 20:37 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

sandy,
咩十二月二十五/二十六有gathering 咩? 我係咪跟唔到呀?

gloriachung,
其實我唔知卓君著d咩, 不過我估唔係blue, 因為佢校服係綠色校褸或者灰+綠冷外套, 但套校服會唔會有咩意外著唔到我就唔知, 因為我工人唔會同我講返架。

cheungcheung,
卓君派左去羅福道校舍, 我interview去過就唔係好鐘意, 好似好迫咁, 都係比左留位費先。 不過我嗰日要去北潭涌跑reebok15k, 趕唔到返來, 如果你d時間同我差唔多, 我可唔可以揾你代我辦手續呀?
Wendysoft ^_^' 做媽咪真係好辛苦!


伯爵府

積分: 17948


1836#
發表於 04-12-3 21:04 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

wendy
我去essex road 18/12 3:00 pm,妳如果都係呢處,我幫妳交

Sandy
好happy 去japan,點解咁突然,妳自己去 ?-( 玩得開心D呀 :mrgreen:

kristymum
妳得閒多D發言,就會記得啦
pooh 磁貼欠6, 30, 35


別墅

積分: 513


1837#
發表於 04-12-3 21:33 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung,
唔該晒你先, 時間同地點都唔啱呀, 我揾第二個幫我啦。
Wendysoft ^_^' 做媽咪真係好辛苦!


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1838#
發表於 04-12-4 01:16 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung, sandylam and all moms:

我會繼續努力架喇:evil: :evil: (執嘢)..依家間屋行都冇定行..好慘~~....不過我一諗起大彥遲d可以八點先起身返學, 一出門口就到學校, 十分鐘到就可以行去學游水, 我就超級興奮喇...哈哈~~~

下星期有 new sofa 送去...間新屋好似有d人氣咁喇......

想請問大家 christmas 有乜節目..??? 若大家唔介意...可以諗諗響 Dec 25, 26 or 27 光臨寒舍玩丫..順便認識吓大家:lol: :lol:....不過我唔識諗活動架 大家要幫我諗至得架喎...我淨係識提供地方同食物架咋...好蠢~~


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1839#
發表於 04-12-4 02:02 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

哈哈~~~~ :mrgreen: :mrgreen:


好開心呀~~~各位....我孝彥張警察相登咗出今期嘅"學前教育"呀~~~仲攞咗個安慰獎呀~~~乜獎都好..有獎我就開心架喇....哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~笑到見牙唔見眼喇~~~~!!!!!!


大宅

積分: 2640


1840#
發表於 04-12-4 12:43 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

wendysoft,
25/26何文田媽媽唔係有gathering呀
"kyleung" 係我朋友,佢"刮"唔到我,所以黎何文田媽媽會搵我囉

cheungcheung,
今次係我同老公去咋, 因為明天係結婚3週年.
唔好話你話突然,我地都決定得好突然,上星期尾先決定去.
D YEN 咁鬼高,好肉尺呀!

彥彥媽咪,
恭喜恭喜恭喜恭喜...孝彥攞獎呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo