自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 513


1841#
發表於 04-12-4 20:36 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

sandy,
唔該晒喎, 等我仲以為自己跟唔貼添, 不過而家可能真係有聚會。

彥彥媽咪,
我上次都係提供塲地, 連食物都欠奉, 你真係客氣。
Wendysoft ^_^' 做媽咪真係好辛苦!


男爵府

積分: 6599


1842#
發表於 04-12-6 10:46 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Hi, 各位mami,

我現在組緊一個Fanny wkshop 星期二上午playgroup,有無 03年8或7月出生的BB媽咪有興趣啊?可先試堂。我地有幾個mami想一齊開班,要夠人要開得成呢!.....

Wendysoft,

ha.a.. 唔通我有dcolour blind, mixed up blue and green.. Anyway, we will see each other one day at ellery !!!
Buzz.. Buzzz... Buzzing Bee Let kids read more 讓孩子多閱讀! CLICK HERE to find bookstores 去哪裡找書?? Mainland Book Indx A Mainland Book Indx B *PART 1 , PART 2* *星加坡童書收獲*由一名可笑、瘋狂、自大無比和幼稚到極名作家寫的公開信 我的回应-->P. 223 of HERE Steps to Post Image 1. Right click on the image you want to copy 2. Choose 內容 3. If the url shown in the 內容 pop-up menu is ended with 'jpg' or 'gif' (maybe other image formats will do too), it is an image url. 4. Copy the url 5. click 'IMG' of BK message menu bar, paste the url into the pop-up box 6. click 'ENTER' Then the image will be shown in your message.


伯爵府

積分: 17948


1843#
發表於 04-12-6 11:31 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

good morning

wendy
welcome, welcome

sandy
我仍然好羨慕妳去japan呀

Konekonbb
妳帶fitz係邊樹返教會架?
pooh 磁貼欠6, 30, 35


男爵府

積分: 5428


1844#
發表於 04-12-6 12:57 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

彥彥媽咪,
恭喜你囝囝獲獎. thank you for your invitation. I can join if the Christmas Party is on 27 December. 25 and 26 are already reserved.

Sandy,
have a nice trip. 話去就去, 真好.

Wendysoft, 你跑長跑? 掂呀!

Cheungcheung, 咁我努力d. 發言


禁止訪問

積分: 30006


1845#
發表於 04-12-6 19:21 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6599


1846#
發表於 04-12-7 10:09 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Wendy soft,
我今早真係見到卓君啦!原來我前日真係 colour blind 左!係佢來啦!好可愛!
Buzz.. Buzzz... Buzzing Bee Let kids read more 讓孩子多閱讀! CLICK HERE to find bookstores 去哪裡找書?? Mainland Book Indx A Mainland Book Indx B *PART 1 , PART 2* *星加坡童書收獲*由一名可笑、瘋狂、自大無比和幼稚到極名作家寫的公開信 我的回应-->P. 223 of HERE Steps to Post Image 1. Right click on the image you want to copy 2. Choose 內容 3. If the url shown in the 內容 pop-up menu is ended with 'jpg' or 'gif' (maybe other image formats will do too), it is an image url. 4. Copy the url 5. click 'IMG' of BK message menu bar, paste the url into the pop-up box 6. click 'ENTER' Then the image will be shown in your message.


子爵府

積分: 10600


1847#
發表於 04-12-7 11:38 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung & wendysoft,
SC冇收Cyrus呀! 我到宜家都諗唔明點解唔收佢, 因為嗰日佢有答晒啲問題(除咗一題一條眼睛用嚟做乜之外), 有講Good Morning, Thank you & Goodbye, 走時仲識得自己拉番好張椅! 我自己就覺得佢嗰日表現好好, 其他間間都收, 唔知點解淨係佢哋唔收! 唔知係咪我自己有問題, 攪到佢哋唔收呢?


珍珠宮

積分: 48885


1848#
發表於 04-12-7 13:54 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy

你食唔食薑醋
食就上黎啦
我個仔都鐘意有小朋友黎玩


禁止訪問

積分: 30006


1849#
發表於 04-12-7 15:06 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48885


1850#
發表於 04-12-7 15:18 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy

still ok
cos my hb , my maid and 陪月幫

下午4:00pm後ok啦



大宅

積分: 3821


1851#
發表於 04-12-7 18:04 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung
九龍城浸信會呀~


大宅

積分: 3821


1852#
發表於 04-12-7 18:05 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy
我都係咁話~
希望佢快d收十心情啦...


伯爵府

積分: 17948


1853#
發表於 04-12-7 23:01 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cyrusmum
唔緊要啦,妳有其它kinder收佐米OK,佢地in人真係既標準,我地都估唔倒呀 ?-(

Konekobb
我今個week帶琳琳去九龍城侵信呀,到時米可以見倒妳。 :mrgreen:

tingwai
妳就好啦,坐緊靚月。:mrgreen:

miffy
妳仲好,鐘意做乜就做乜,冇時間限制呀 :mrgreen:
pooh 磁貼欠6, 30, 35


別墅

積分: 513


1854#
發表於 04-12-8 09:54 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cyrusmum,
雖然sc唔收, 但其他間間都收, 唔好激心啦! 睇完新聞透視之後, 你有冇考慮留起樂基定轉第二間呀?

Gloria,
你就好啦, 有得見到卓君, 我成日聽其他人講佢等校車好乖好得易, 我好想見下呀! 如果出年佢讀st Catherine, 我就可以送佢返學啦! 你個小朋友卓希係點樣架, 我唔知見過佢同你味呢? 我遲d得閒d時約你同卓希見下面先。不過我估卓希、卓飛同卓君唔會鍾意同大家玩, 因為年紀唔係咁夾, 大d就好d。

kristymum & miffy,
係呀, 我好鍾意長跑架, 以前阿媽起樂富幫我湊卓君時, 我隔三兩日就由何文田跑去樂富湊返佢, 仲快過搭7B。而家多左個工人同卓飛, 好少機會跑lu, 只係個零月參加下比賽玩下囉。 你地都要多d做下運動, 身體好好多架。
Wendysoft ^_^' 做媽咪真係好辛苦!


男爵府

積分: 5428


1855#
發表於 04-12-8 11:55 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Wendysoft,
我未生前都有打badminton, squash, 生左kristy就變左肥C9, 好耐無做運動嗱, 早兩個月的起心肝lunch hour 開始上瑜珈班, 玩左幾堂又無心機, 唉….夏天都會游下水, 舊居有50m泳池, 游水好方便, 而家個池似氹仔, 又俾我搵到藉口, 嗚….嗚….


大宅

積分: 3821


1856#
發表於 04-12-8 15:18 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung
我近呢年都返星期六晚喎~
你係咪返星期日呀??
我個個星期六晚6:00~都係201室嫁~


子爵府

積分: 10600


1857#
發表於 04-12-8 15:42 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung & wendysoft,
其實我都唔係特別激氣, 只係覺得好疑惑佢哋啲收生標準啫! 我上星期抛夫棄子咁去咗幾日泰國, 所以冇睇到個節目, 好彩老公有錄起比我睇, 我要睇番至知發生乜事!


大宅

積分: 3821


1858#
發表於 04-12-8 18:19 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cyrusmum,cheungcheung & wendysoft,
我都唔知有呢個節目喎...
可唔可以話我知發生d乜事???


大宅

積分: 3821


1859#
發表於 04-12-8 18:21 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy
係呢~
你搬咗嚟一排,習慣未呀?


禁止訪問

積分: 30006


1860#
發表於 04-12-8 21:31 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo