自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6599


1861#
發表於 04-12-8 23:08 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Hi, Wendysoft

Our three kids sound like brothers and sister though probably different surname. Yes, hope to meet up soon. Will you join Ellery's xmas party? I have not made up my mind yet.


btw, Victoria has admitted Hei Hei for pm Eng/cantonese, but I will request to wait for Eng/can am class (though I prefer Eng PTG(only avail in pm)). Afterall Victoria is expensive. I don't want to pay so much for the least preferred option (PM session) but I just love the proximity to our place. Just 10 mins walk!!
Buzz.. Buzzz... Buzzing Bee Let kids read more 讓孩子多閱讀! CLICK HERE to find bookstores 去哪裡找書?? Mainland Book Indx A Mainland Book Indx B *PART 1 , PART 2* *星加坡童書收獲*由一名可笑、瘋狂、自大無比和幼稚到極名作家寫的公開信 我的回应-->P. 223 of HERE Steps to Post Image 1. Right click on the image you want to copy 2. Choose 內容 3. If the url shown in the 內容 pop-up menu is ended with 'jpg' or 'gif' (maybe other image formats will do too), it is an image url. 4. Copy the url 5. click 'IMG' of BK message menu bar, paste the url into the pop-up box 6. click 'ENTER' Then the image will be shown in your message.


珍珠宮

積分: 48885


1862#
發表於 04-12-8 23:22 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy

好呀
叫埋kone黎啦

遲d我被人炒就陪你玩啦


大宅

積分: 3888


1863#
發表於 04-12-9 14:17 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy((((((((((
妳點呀....tolai問妳18/12 ok唔ok喎???
我老公放緊大假...所以le排放工就陪下佢,都找唔到妳...佢放到下星期...到時l約妳tea啦....sweet 19 d cakes 都幾好味,but dinner 就一般喇!


別墅

積分: 513


1864#
發表於 04-12-9 17:37 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy,
我咪又係, 生第一個之前一個星期落三晚physical, 而家都諗都唔駛諗, 有時間瞓下好過。

gloria,
我去唔到christmas party, 因為我嗰晚會返阿媽到做節, 如果活動玩到好夜, 我會落去湊下熱鬧囉, 睇下到時見唔見面, 你記住叫我喎, 你認得我卓君吖嘛。

Wendysoft ^_^' 做媽咪真係好辛苦!


男爵府

積分: 5428


1865#
發表於 04-12-9 17:43 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Kone,
係講幼稚園深淺問題, bk呢幾日好hit, 可惜我都無睇

http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic_id=232011&forum=6&start=0&viewmode=flat&order=0


大宅

積分: 3821


1866#
發表於 04-12-9 23:39 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy
好呀
好耐冇食過tea buffet喇!!

tingwai
好呀~你地約我啦~
我下星期得閒呀~


大宅

積分: 3821


1867#
發表於 04-12-9 23:41 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

KristyMum
唔該晒~
但我望咗幾頁個心就開始驚喇...


子爵府

積分: 10600


1868#
發表於 04-12-10 03:44 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy,
有Tea記得預埋我呀!

GloriaChung,
你仲有冇報其他幼稚園, 我當初唔知維多利亞既英普班得下午班, 所以宜家被編排咗去下午班, 加上當初亂答可以二月開學, 但宜家又唔想住. 所以我都係等埋今個星期六去睇吓情況點, 至決定駛唔駛寫信!

wendysoft & konekobb,
其實我覺得個特輯做得好唔全面, 亦好似唔夠中立咁! 我睇完有特別感覺, 嗰啲生字好難, 因佢哋如有以英文上堂, 好多時都唔多唔少會接觸到. 最大感覺就係點解啲大學生/議員既英文水平咁低! 連Astronaut都唔識? 咁前一排楊利偉嚟時攪到咁大冇人會睇新聞既咩?


禁止訪問

積分: 30006


1869#
發表於 04-12-10 10:05 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10600


1870#
發表於 04-12-10 10:40 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy,
今個星期日我老豆生日呀! 所以嚟唔到呀! 閒日冇得食架? 對我嚟講閒日方便啲!


珍珠宮

積分: 48885


1871#
發表於 04-12-10 14:18 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy, kone

ok..monday, 2pm



大宅

積分: 3821


1872#
發表於 04-12-12 16:49 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

miffy
我都係閒日至tea得咋...

去TingWai度monday, 2pm ok呀,
邊度等呀???
可唔可以外賣打包埋呀??
哈哈~因我嗎咪好鐘意食嫁~


伯爵府

積分: 17948


1873#
發表於 04-12-12 20:48 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

妳地就好啦,有薑食

wendy
我執下st.cat野先知自己挍錯呀,我都係去nofolk road交留位費呀,我時間係3:00,妳須要我幫妳交嗎。

妳有冇睇過習費呀,妳會比一期定全期呀

Konekobb
其實幼稚園突輯,冇乜突別呀,講下深淺程度,如果妳心中已經有普,跟本不受影

Miffy
我地而家有仔女,做運動真係好難呀,有時間都親子啦 :mrgreen:
pooh 磁貼欠6, 30, 35


禁止訪問

積分: 30006


1874#
發表於 04-12-12 21:34 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30006


1875#
發表於 04-12-13 19:30 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1876#
發表於 04-12-13 20:57 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

各位:

我終於搬咗入嚟喇...~~~ :mrgreen: :mrgreen:

嘩~~~8X箱架..你都咪話~ 不過唔駛我搬..係搬屋公司....用


別墅

積分: 513


1877#
發表於 04-12-13 22:12 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung,
我未睇清楚呀, 不過我估我會交住一半先, 都唔知會唔會讀, 同埋可能有朋友比d舊野掛, 唔知呢, 等星期五先至睇lu。

彥彥媽咪:
恭喜你入伙喎, 千祈唔好心急, 如果將d野求其放入櫃, 之後就會生根, 真係要好好計劃一下點放先至好開箱。
Wendysoft ^_^' 做媽咪真係好辛苦!


珍珠宮

積分: 48885


1878#
發表於 04-12-13 23:51 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

kone, miffy

希望我隻曳仔無嚇親你地
我都唔知點解佢呢期變左咁活躍


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1879#
發表於 04-12-14 11:41 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Hello, everyone...

今日我終於可以親自湊大仔返學喇...好好玩...以後都可以咁就好喇....依家佢唔駛搭校車, 可以訓多成粒鐘先起身架...好好多~~~ :mrgreen: :mrgreen:

今日 broadband 又搭好喇...所以好開心....can keep in contact with the outside world ma...


男爵府

積分: 5428


1880#
發表於 04-12-14 12:39 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

彥彥媽咪,
歡迎你呢位新街坊呀. 我入伙三個月, 仲煩緊d水電煤, 上星期差d俾人cut電tim, 事源咁耐都未收過電費單, 我一心以為業主收到之後會pass俾我, 點知電表未註冊架, (但都有電喎), 上星期五電力公司的人來cut電, 好彩管理員醒目阻止電力公司的人jar, 第二日拿拿聲去註冊. 煤氣又唔記得報表, 估計多好多, 我用9度, 煤氣公司估50度, 又要打電話去改單…. 你千萬唔好好似我咁烏龍.

仲有, 你囝囝係唔係嚮yaumatei YMCA學游水, 學左幾耐呀? 報名時難唔難? TST 同Yaumatei邊間泳班好d呀? 得閒俾d資料我丫. 唔該晒.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo