懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1641


1881#
發表於 08-12-12 18:31 |只看該作者
原文章由 Monkey25 於 08-12-12 17:06 發表
010 做緊discount, 3個bra bra都係3百幾(原價好似2百幾一個), 而且重係可以餵人奶o個種bra, 個sales話, 可以著到生左都得, d underwear$100有兩條, 幾舒服的
包住個肚仔, 安全感多d !!

不過個sales sale我 ...



請問010係邊度呢?


大宅

積分: 3787


1882#
發表於 08-12-12 19:13 |只看該作者
原文章由 PrettyPC 於 08-12-10 14:05 發表


係呀,我住荃灣嘛,咁咪去葛量洪夫人健康院囉,c6話近近地方便d,我見健康院既產科新証係星期五上午,我想問係咪就咁walk-in去就得架啦?定係只做登記,再book第二日檢查呢?打電話去一係唔通,一係冇人聽.....好迷惘囉.....

如果只 ...

heehee, prettypc, 你估下我係邊個? 哈哈! 咁都比我搵到你...


別墅

積分: 687


1883#
發表於 08-12-12 20:19 |只看該作者
原文章由 eeee 於 08-12-11 18:18 發表


頭痛可能係你唔夠氧氣呀。
因為我都有小b, 所以需要多d氧氣; 但如果你用鼻呼吸, 而又吸得唔夠快既話, 就有可能會頭痛了。
因為我都係咁, 用鼻吸, 但係又吸得慢, 唔夠氧, 所以我都成日頭痛。 咁我就會改用口吸, 吸 ...


我今日又係勁頭痛,我仲以為作病


別墅

積分: 687


1884#
發表於 08-12-12 20:29 |只看該作者
原文章由 Monkey25 於 08-12-12 12:31 發表
我星期日都會去飲, 早小小走唔好攪到太夜應該ok


我都會早d返屋企


別墅

積分: 687


1885#
發表於 08-12-12 20:35 |只看該作者
原文章由 Monkey25 於 08-12-12 16:41 發表
各位姊妹~

前晚我沖涼, 差點滑倒。
踏左一隻腳入浴缸, 想行埋入去之際, 差點就滑底喇.......好左我找實左條掛毛巾的鐵, 先冇事......嚇到我死呀....

大家沖涼時一定要小心!!!!!! ...


我試過沖涼跌倒呀!嚇到我同老公死,好彩小b冇事ja,所以依家都係坐住沖涼


大宅

積分: 1439


1886#
發表於 08-12-12 21:20 |只看該作者
原文章由 cyl299 於 08-12-12 19:13 發表

heehee, prettypc, 你估下我係邊個? 哈哈! 咁都比我搵到你...

喂,我都揾到你地


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1887#
發表於 08-12-12 21:37 |只看該作者
我wk4就食安胎藥, 所以無分別. 不過前兩次小產就真係皮膚差, 仲有好多粒粒tim
原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-11 00:22 發表

咁您開頭係咪都差左 ? 現我真係勁樣衰.. 好似時常病樣咁..好殘個樣.皮膚克左..現又冇衫著..著咩到肥..原來阿媽真偉大



男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1888#
發表於 08-12-12 21:47 |只看該作者
Any shop in Shatin? If so, where is it? Million thx
原文章由 balllawball 於 08-12-12 18:31 發表



請問010係邊度呢?
    


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1889#
發表於 08-12-12 21:48 |只看該作者
大肚係咁ga la

原文章由 marie2008 於 08-12-11 09:56 發表

放屁 ? 我有ar! 係屋企食飽飯1起身,行去sofa 咪連放幾個lor! 老公呆咗 ,我問:做咩ar? 老公:你1路行1路放幾個屁woo!我:咩ar, 唔得ga, 大肚係咁ga la!

琴晚個胃痛, 解鬆1格個bra 就無咁cool,  ...


大宅

積分: 3787


1890#
發表於 08-12-12 21:52 |只看該作者
原文章由 jm305 於 08-12-12 21:20 發表

喂,我都揾到你地

又會咁都比你搵到.....


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1891#
發表於 08-12-12 22:06 |只看該作者
貝殼類我公司昨晚annual dinner, 食海鮮餐. 我成晚都只係食菜, 魚, 炒飯, 好彩有個同事都大肚, 加餸比我地, 同炒飯, 菜先上. 成晚都睇住人地食

原文章由 Jcat 於 08-12-11 11:38 發表

嘩....真開心, 我地這裡越來越多mama了.
只係無上一天, 就咁多post, 睇左成個鐘才睇完.

我昨天sick leave, 醫生話腸胃炎, 可能星期日打邊爐食左少少貝殼類吧, 這兩天又去唔到便便, 所以困住d菌啦. 不過唔太嚴重, 只 ...


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1892#
發表於 08-12-12 22:20 |只看該作者
係呀, 雖然得10wk, 我日日都同小b講叫佢努力架
原文章由 ckstep 於 08-12-11 12:29 發表

waffle,

唔好過份擔心, 小b會 努力痴實你架



大宅

積分: 3344


1893#
發表於 08-12-12 22:21 |只看該作者
好辛苦ar...又想嘔...

now 得我一個係home 老公返夜.. 要成點sin 返到最快..


男爵府

積分: 9332


1894#
發表於 08-12-12 22:36 |只看該作者
我呢兩日又係開始勁暈, 雖然我聽日生日, 但係個人太唔舒服, 冇乜心機. 老公係咁問我想去邊同食咩, 我話乜都唔想


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1895#
發表於 08-12-12 22:37 |只看該作者
我好想生女, 但我第一個感覺係仔tim總之健康仔女都無所謂lu

原文章由 tsingmao 於 08-12-11 20:09 發表

feel lor , d 人話媽媽第一個感覺係好準, 因為我自己之前一直想生女. 但一有左小b 之後就覺得佢係仔lor. 到時生出黎準唔準.


大宅

積分: 3344


1896#
發表於 08-12-12 22:46 |只看該作者
原文章由 waffle 於 08-12-12 22:37 發表
我好想生女, 但我第一個感覺係仔tim總之健康仔女都無所謂lu

其實個個都係咁諗. 但係要講下.. 呢兩日開始嘔得勁.. 岩又嘔黎...好想哭...


大宅

積分: 3344


1897#
發表於 08-12-12 22:50 |只看該作者
原文章由 Bean0602 於 08-12-12 22:36 發表
我呢兩日又係開始勁暈, 雖然我聽日生日, 但係個人太唔舒服, 冇乜心機. 老公係咁問我想去邊同食咩, 我話乜都唔想


預祝你生日快樂!!
好快就到我la..


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1898#
發表於 08-12-12 23:05 |只看該作者
我wk5開始日日暈, 又因bedrest4個幾星期, 所以一暈就"訓", wk10返工就在公司暈到要去訓sofa, 西醫有開止暈丸比我食, 但治標不治本
原文章由 小米媽 於 08-12-11 23:06 發表

我其實都覺得自己係生仔呀....但都唔知點解會FEEL到架.....

你地有無成日都好暈, 唔知點好....?? 一時就會好想食一樣野但轉個頭又唔想食架....我近排就係因為咁樣所以覺得辛苦左我老公咁呀, 我成日一時又想食呢樣一 ...


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1899#
發表於 08-12-12 23:28 |只看該作者
Bean0602:

Happy Birthday!!!
    


大宅

積分: 1025


1900#
發表於 08-12-12 23:29 |只看該作者
makfr:我試左你個方法去搽olive oil了..果然ok thk!你ar

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo