立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5403
TszHin媽咪 寫道: ivman, 想約tsz hin 媽 齊齊開心哂月光~ 明月照大地 齊齊賞月夜 心聲已互通 借仔要收監 未能離家去 唯在心中甜 想起你共我 [quote] popoivman 寫道: TszHin媽咪:我地心照嘛~wakakaa 今日想約TszHin媽~ 齊齊開心哂月光~ 係唔係咁作詩呀 [quote]
積分: 9416
popoivman 寫道: homacarol :你都好勁~ 年年賞月夜 諗起去買野 良朋與知己 賞月食消夜~~~ 日日煮飯好鬼忙 忙到手腳唔聽話 好彩有D好綱友 盡訴心中舒服哂 :mrgreen:咁又得唔得 ? wakakaa[quote] homacarol 寫道: 年年賞月夜 諗起去買野 良朋與知己 賞月食消夜 咁樣得唔得 ? 我諗左好耐...唔好笑我 [quote]
珍珠宮
積分: 35220
popoivman 寫道: 我又夠鐘要整飯 今日係食咖哩飯 中秋食左咖哩飯 個人唔會一舊飯 歡樂時光特別快 又係時候講Bye bye~~~~
水晶宮
積分: 51182
HIN_bb 寫道: homacarol 你今日收幾點呀?
homacarol 寫道: Hin_bb: 未知呀, 老細未見人,但佢話會返黎同我開會... sales manager 頭先問我老細有無同我講放早, 我話無...跟住佢無講野.... :evil: 你呢, 你今日放幾多點? [quote] HIN_bb 寫道: homacarol 你今日收幾點呀?
homacarol 寫道: 老細返左, 同sales manager 傾緊野... 不過當我叮好飯盒之後, 未開蓋就叫我, 我返埋位拿起义準備食, 又叫我 早知佢lunch 先至返我就唔帶個飯盒返黎食 :evil:
HIN_bb 寫道: TszHin媽咪 hi 食左lunch未呀?
TszHin媽咪 寫道: 同hugo去左食m記, 跟手去wingon買盒月餅比琴老師, 一陣3:30pm上堂 [quote] HIN_bb 寫道: TszHin媽咪 hi 食左lunch未呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy