跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5403


1921#
發表於 06-10-6 10:34 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

年年賞月夜
諗起去買野
良朋與知己
賞月食消夜


咁樣得唔得 ? 我諗左好耐...唔好笑我
TszHin媽咪 寫道:
ivman,



想約tsz hin 媽
齊齊開心哂月光~

明月照大地
齊齊賞月夜
心聲已互通
借仔要收監
未能離家去
唯在心中甜
想起你共我


[quote]
popoivman 寫道:
TszHin媽咪:我地心照嘛~wakakaa

今日想約TszHin媽~
齊齊開心哂月光~



係唔係咁作詩呀 [quote]


男爵府

積分: 9416


1922#
發表於 06-10-6 10:45 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪:
好文采

[quote]
TszHin媽咪 寫道:
ivman,



想約tsz hin 媽
齊齊開心哂月光~

明月照大地
齊齊賞月夜
心聲已互通
借仔要收監
未能離家去
唯在心中甜
想起你共我


[quote]


男爵府

積分: 9416


1923#
發表於 06-10-6 10:46 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol:我唔介意 多謝都黎唔切 [quote]
homacarol 寫道:
ivman:
咁正既野我一定成日入去睇, 仲send 埋比我d friends 睇tim ^^ 希望你唔好介意我自把自為 ^^
[quote]


男爵府

積分: 9416


1924#
發表於 06-10-6 10:51 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol :你都好勁~

年年賞月夜
諗起去買野
良朋與知己
賞月食消夜~~~

日日煮飯好鬼忙
忙到手腳唔聽話
好彩有D好綱友
盡訴心中舒服哂

:mrgreen:咁又得唔得 ? wakakaa[quote]
homacarol 寫道:
年年賞月夜
諗起去買野
良朋與知己
賞月食消夜


咁樣得唔得 ? 我諗左好耐...唔好笑我
[quote]


男爵府

積分: 5403


1925#
發表於 06-10-6 10:54 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hehe, 好得好得. 入得廚房出得廳堂
popoivman 寫道:
homacarol :你都好勁~

年年賞月夜
諗起去買野
良朋與知己
賞月食消夜~~~

日日煮飯好鬼忙
忙到手腳唔聽話
好彩有D好綱友
盡訴心中舒服哂

:mrgreen:咁又得唔得 ? wakakaa[quote]
homacarol 寫道:
年年賞月夜
諗起去買野
良朋與知己
賞月食消夜


咁樣得唔得 ? 我諗左好耐...唔好笑我
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1926#
發表於 06-10-6 10:54 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

[quote]
homacarol 寫道:
年年賞月夜
諗起去買野
良朋與知己
賞月食消夜


咁樣得唔得 ? 我諗左好耐...唔好笑我
[quote]


男爵府

積分: 9416


1927#
發表於 06-10-6 11:01 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我又夠鐘要整飯
今日係食咖哩飯
中秋食左咖哩飯
個人唔會一舊飯

歡樂時光特別快
又係時候講Bye bye~~~~


珍珠宮

積分: 35220


1928#
發表於 06-10-6 11:08 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

ivman,

ivman文采一等一
文采好到加零一
出得廚房入廳堂
正是一位好媽媽

:mrgreen:


男爵府

積分: 5403


1929#
發表於 06-10-6 11:12 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

咖喱飯, 我又鐘意食喎
食左做野唔會一舊飯, 睇我就知啦 ^^

bye ivman
popoivman 寫道:
我又夠鐘要整飯
今日係食咖哩飯
中秋食左咖哩飯
個人唔會一舊飯

歡樂時光特別快
又係時候講Bye bye~~~~


男爵府

積分: 5403


1930#
發表於 06-10-6 11:39 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

好眼瞓呀)))) 呀囝今日唔駛返學, 但生理時鐘6:15am叫醒左我....而家好眼瞓.....

又唔知今日有無得放早....我呀妹間公司放半day 呀,就快放工tim, 因為12:30放lunch....

老細今朝返一返黎, 而家出左去都未見影....唉....好想返屋企呀......


水晶宮

積分: 51182


1931#
發表於 06-10-6 12:40 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol

你今日收幾點呀?


男爵府

積分: 5403


1932#
發表於 06-10-6 13:06 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hin_bb:
未知呀, 老細未見人,但佢話會返黎同我開會...
sales manager 頭先問我老細有無同我講放早, 我話無...跟住佢無講野.... :evil:

你呢, 你今日放幾多點?
HIN_bb 寫道:
homacarol

你今日收幾點呀?


男爵府

積分: 5403


1933#
發表於 06-10-6 13:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

老細返左, 同sales manager 傾緊野...
不過當我叮好飯盒之後, 未開蓋就叫我,
我返埋位拿起义準備食, 又叫我
早知佢lunch 先至返我就唔帶個飯盒返黎食 :evil:


水晶宮

積分: 51182


1934#
發表於 06-10-6 13:58 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我岩岩知道放4:00pm

你無得放早呀!
homacarol 寫道:
Hin_bb:
未知呀, 老細未見人,但佢話會返黎同我開會...
sales manager 頭先問我老細有無同我講放早, 我話無...跟住佢無講野.... :evil:

你呢, 你今日放幾多點?
[quote]
HIN_bb 寫道:
homacarol

你今日收幾點呀?
[/quote]


珍珠宮

積分: 35220


1935#
發表於 06-10-6 13:58 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol 寫道:
老細返左, 同sales manager 傾緊野...
不過當我叮好飯盒之後, 未開蓋就叫我,
我返埋位拿起义準備食, 又叫我
早知佢lunch 先至返我就唔帶個飯盒返黎食 :evil:


水晶宮

積分: 51182


1936#
發表於 06-10-6 14:01 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

食lunch都叫你,左住晒 :evil:
homacarol 寫道:
老細返左, 同sales manager 傾緊野...
不過當我叮好飯盒之後, 未開蓋就叫我,
我返埋位拿起义準備食, 又叫我
早知佢lunch 先至返我就唔帶個飯盒返黎食 :evil:


水晶宮

積分: 51182


1937#
發表於 06-10-6 14:05 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪

hi 食左lunch未呀?


珍珠宮

積分: 35220


1938#
發表於 06-10-6 14:06 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

同hugo去左食m記, 跟手去wingon買盒月餅比琴老師, 一陣3:30pm上堂
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

hi 食左lunch未呀?


水晶宮

積分: 51182


1939#
發表於 06-10-6 14:11 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你咁好送月餅比老師食
TszHin媽咪 寫道:
同hugo去左食m記, 跟手去wingon買盒月餅比琴老師, 一陣3:30pm上堂 [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

hi 食左lunch未呀?
[/quote]


珍珠宮

積分: 35220


1940#
發表於 06-10-6 14:28 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

要既....要既.....[quote]
HIN_bb 寫道:
你咁好送月餅比老師食
[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo