興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1941#
發表於 11-7-28 10:45 |只看該作者
morning~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1942#
發表於 11-7-28 10:48 |只看該作者
chichibb 發表於 11-7-27 16:23
阿w喺fb有留言架喎, 唔知係咪放假
我都想放假呀~~
尋日話好忙又唔係,但當我偷雞上上下網就有啲嘢攪咁,所以我齌睇冇留言囉~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1943#
發表於 11-7-28 10:50 |只看該作者
chichibb 發表於 11-7-27 14:59
我又唔係好想CUT佢D奶, 我見晞進有食奶都OK, 所以都係睇定D先, 又或者早小小比奶佢食~~ ...
其實我有意冇意都想同晞進介埋餐夜奶嫁,但失敗之嘛~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1944#
發表於 11-7-28 10:51 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-7-27 16:12
大人碗~~
rachel 真勁~~


侯爵府

積分: 21624

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1945#
發表於 11-7-28 11:08 |只看該作者
morning ~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


1946#
發表於 11-7-28 11:49 |只看該作者


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1947#
發表於 11-7-28 11:55 |只看該作者
本帖最後由 mamibbchu 於 11-7-28 13:20 編輯

婆婆話我幫住個工人,好煩~~


侯爵府

積分: 21624

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1948#
發表於 11-7-28 12:37 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-7-28 11:55
婆婆話我幫佢個工人,好煩~~
咩意思?


大宅

積分: 4944


1949#
發表於 11-7-28 13:22 |只看該作者
咁静嘅今日


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1950#
發表於 11-7-28 13:23 |只看該作者
fre124124 發表於 11-7-28 12:37
咩意思?
改左喇,係幫住個工人~~mouth:
事緣係婆婆同我講個工人用野用得好快,跟住我就解釋俾佢聽,因為呢排weekend煮多左飯,跟住婆婆就發火鬧我話我開口埋口幫住個工人~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1951#
發表於 11-7-28 13:34 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-7-28 13:23
改左喇,係幫住個工人~~
事緣係婆婆同我講個工人用野用得好快,跟住我就解釋俾佢聽,因為呢排weekend ...
唉...聽到都難攪~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1952#
發表於 11-7-28 13:35 |只看該作者
pinkywai 發表於 11-7-28 13:22
咁静嘅今日
heiwood學畫畫學成點呀~~


大宅

積分: 4944


1953#
發表於 11-7-28 13:42 |只看該作者
回覆 mamibbchu 的帖子

咁易家嬲完未呀?


大宅

積分: 4944


1954#
發表於 11-7-28 13:48 |只看該作者
回覆 ilovejanwong 的帖子

上咗兩堂咋,因為呢兩日佢KEEP住發燒,所以呢個星期冇返,上堂仲好笑,上得個一個鍾,佢開兩次大,MISS 話帶佢去廁所,佢話佢要企係到柯,好在有著片,姑媽又坐咗係出面,唔係就慘喇,都唔知有冇嚇親個MISS


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1955#
發表於 11-7-28 14:00 |只看該作者
pinkywai 發表於 11-7-28 13:48
回覆 ilovejanwong 的帖子

上咗兩堂咋,因為呢兩日佢KEEP住發燒,所以呢個星期冇返,上堂仲好笑,上得個一個鍾 ...
heiwood冇事嘛~今日仲有冇燒呀?
痾兩次會唔會食錯嘢呀,小心啲呀~~


侯爵府

積分: 21624

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1956#
發表於 11-7-28 14:13 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-7-28 13:23
改左喇,係幫住個工人~~
事緣係婆婆同我講個工人用野用得好快,跟住我就解釋俾佢聽,因為呢排weekend ...

下.. 你媽媽咁都angry ..好難攪喎..


侯爵府

積分: 21624

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1957#
發表於 11-7-28 14:13 |只看該作者
pinkywai 發表於 11-7-28 13:48
回覆 ilovejanwong 的帖子

上咗兩堂咋,因為呢兩日佢KEEP住發燒,所以呢個星期冇返,上堂仲好笑,上得個一個鍾 ...

咁佢畫成點呀?


侯爵府

積分: 21624

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1958#
發表於 11-7-28 14:14 |只看該作者
pinkywai 發表於 11-7-28 13:48
回覆 ilovejanwong 的帖子

上咗兩堂咋,因為呢兩日佢KEEP住發燒,所以呢個星期冇返,上堂仲好笑,上得個一個鍾 ...

好好休息..飲多d水...


大宅

積分: 4944


1959#
發表於 11-7-28 14:18 |只看該作者
今日先叫做冇燒過,見佢咁,心痛死><
唔係呀,佢分兩次去之MA,係正常辨工嚟咖.


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


1960#
發表於 11-7-28 14:40 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-7-28 13:23
改左喇,係幫住個工人~~
事緣係婆婆同我講個工人用野用得好快,跟住我就解釋俾佢聽,因為呢排weekend ...

, 工人係咁架啦, 點會同你就住用吖, 我地初初連水費都費左好多, 只有搵個機會叫佢慳d用架咋, 我之前聽個陪月講有個僱主開親新野就寫低個日期, 如果用得快左, 要工人解釋, 我就真係做唔到咁刻薄囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo