Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
各位 :
我返黎啦, 今朝部computer神神地, 成朝上唔到黎
晴晴尋日都仲柯左3次, 唉…….睇埋今日點先, 如果仲柯都要睇多次醫生, 佢今次好明顯瘦左成個圈呀, 好心痛, 個面珠都瘦埋呀…
lunch….我星期3 ok呀
canau :
lunch梗係要同你食啦, 你一定要出黎呀
另外, 你老公好有心機整相呀
jc, canau, jojo :
佢地大個左識行識走就無耐性食野, 成日都走黎走去, 激死
所以我通常都開vcd黎餵晴晴食粥
melvinma :
你出唔到黎呀......唔緊要啦, 唯有gathering見面lor
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P