在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1961#
發表於 04-7-4 23:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你都係啫.. 搵日真係要請教你老公, 用數碼相機影相都影得咁靚..佢點set呢. (我係真心咁問家)

十個有九個都話佢似我老公.. 前日帶左佢去剪髮..好開心, 剪到個靚髮..

melvinma,
俊廷有排都未上完.. 7月上到9月呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1962#
發表於 04-7-5 08:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
You are welcome. Don't say 請教. Just for his interest jar! His DC is Canon G3. He will tone the colour by PhotoShop after taking the photos.

I want to try to let my daughter to Salon. Her hair is not so longer.

How about your maid? Do you suit for a maid in your house?
canau


男爵府

積分: 7290


1963#
發表於 04-7-5 09:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
I browsed to BK last night and found a topic, 'How can I let my child to eat' in Free Talk. I want to find the mama's experience but the latest conversations are quarrel...

how can you let your child to eat?
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1964#
發表於 04-7-5 10:50 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
原來你老公會用photoshop 執一執相既.. 或者我都要試下執相..

唔係化, 個topic變左鬧交.. 只係一個好comment既topic都可以咁.. 咁得意既..

係佢一歲時已開始比佢自己拎匙食野.. 就算天一半地一半都冇所謂, 因為要佢學習小肌肉同手眼協調.. 睇住佢有進步..

其實Justin 而家開始要我餵.. 因為佢雙手好唔得閒咁學緊大人拎筷子去夾送.. 如果佢好肚餓, 自已會拎隻匙畢黎食.. Kaylie佢唔肯食野

我都有我既煩惱, 就係個仔, 食到咁上下要落地.. 但又唔係食飽喎..行兩個圈又走埋黎食兩啖.. 平時餵飯餵粥, 工人係追住黎餵.. 我正頭痛緊點樣令佢乖乖咁坐定定食野..

主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1965#
發表於 04-7-5 11:06 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
I only know one function in PhotoShop, 'Auto Adjust'. Ha!

Kaylie can eat the noodle by herself (first round). For rice, she can eat the fish by herself only. We need to feed her to eat the rice.

Some of their ideas that I can except (in Free Talk topic). It's so common in this generation. My relative's daughter can eat milk, burger stick, a little bit of rice, pasta ABC only.

canau


大宅

積分: 1644


1966#
發表於 04-7-5 11:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo.....oh想見你仔,咁要等到9月啦! :-(

canau & jojo
我都有少少心得想分享下,我當年教女女,都係由佢一可以坐,大概8-9個月,便每次食飯都要佢坐埋一齊食,就算佢食完,我都會比碗仔佢,再比"一粒青豆"or"一條烏東"佢邊玩邊食,當然好多時都係"用手"玩多過食,不過就養成"食飯要坐定"嘅習慣啦!...而melvin...都開始o左半年啦,不過係呢個月先真真正正,可以"用手"食到半碗麵咋! 有時見佢有碗果條吾食,係要攞番跌落枱果條,都好挍笑,不過我吾會比佢"太干淨",反正抵抗力都係由"食垃圾"(街邊小食)開始!


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1967#
發表於 04-7-5 12:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
你知嘛我而家都仲有steam奶樽, 但已冇之前咁乾淨, 要用滾水碌完再steam, 因為我老公聽完你既發表之後認同你所講.. 但係都仍要steam囉..

canau,
我個工人so far so good.. 叫聽得明我講乜(我係用英文同佢溝通), 但我先生用中文同佢講.. 佢永遠都唔明..好好笑家.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


1968#
發表於 04-7-5 12:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


各位姊妹!))))))))

係唔係今個星期"lun池"姐?????????幾時姐?????

係唔係出黎去油塘個度玩姐????????幾時姐?????

lokching,
晴晴點呀??好返未呀??你今日係唔係無返工呀???

jojo,
你好忙呀??咁你幾時同我地去gathering姐???

canau,
你係唔係忙搬office呢???

jojo,melvinma,
hehe....我係唔係好多問題問呀!!!

vc,蕉媽,
hi.....


男爵府

積分: 7290


1969#
發表於 04-7-5 12:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
thanks for your sharing.
shall you feed to melody while she was younger?
canau


男爵府

積分: 5962


1970#
發表於 04-7-5 12:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

hi 各位,
不如星期三好麻???


大宅

積分: 3479


1971#
發表於 04-7-5 12:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC 寫道:
hi 各位,
不如星期三好麻???


I am OK!


男爵府

積分: 5962


1972#
發表於 04-7-5 13:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Canau,
呀b一開始坐highchair食飯時,我會每次都食哂先至比佢落地,佢扭計都唔比佢得逞.不過現在一齊食佢有時都會走來走去,有時要law車,但係佢走多幾次我就唔比佢走,一係食完先一係唔好食.而家佢好肚餓時會自己畢飯,食到一半飽飽地就要我餵,有時就用筷子,但係唔會比我幫佢手.


男爵府

積分: 5962


1973#
發表於 04-7-5 13:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
剛剛睇完你話哎交個topic,真係針唔咭到肉唔知痛,我個仔呢個問題唔係好大,但有時佢都會唔食飯,我都會好炆憎,難怪有呢個問題既媽咪會咁"慶".kaylie食飯情況好唔好呀.


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1974#
發表於 04-7-5 14:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
幾啦..

JC,
星期三食lun池應冇問題, 不過又要趕餐死, 因老細個日冇會開, 好得閒, 一得閒就搵著我黎攪..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1975#
發表於 04-7-5 14:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
yes, it is busy. i miss this district so much!

jojo,
nice to hear your maid can obey to you. they can learn Cantonese so quickly.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1976#
發表於 04-7-5 14:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
有個幼稚園座談會, 唔知你地有冇興趣 (copy from BK)

Click here for 幼稚園座談會
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1977#
發表於 04-7-5 14:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Thanks for your information. I can't join the seminar due to I need to go to a new office for unpack goods.

JC,
First round is OK but second round she needs to feed. She can eat half rice bowl of rice and one rice bowl of noodle. She likes to use her chopstick to take the dishes to me.
canau


男爵府

積分: 7290


1978#
發表於 04-7-5 14:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Dear all,
No need to have a lunch for me lar! Thanks for all ma ma. I don't want all of you are in hurry during the lunch hour.

We need to keep in touch in this area. OK?
I would like to share and share with all of you in this field.
canau


男爵府

積分: 8348


1979#
發表於 04-7-5 15:23 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位 :
我返黎啦, 今朝部computer神神地, 成朝上唔到黎
晴晴尋日都仲柯左3次, 唉…….睇埋今日點先, 如果仲柯都要睇多次醫生, 佢今次好明顯瘦左成個圈呀, 好心痛, 個面珠都瘦埋呀…

lunch….我星期3 ok呀

canau :
lunch梗係要同你食啦, 你一定要出黎呀
另外, 你老公好有心機整相呀

jc, canau, jojo :
佢地大個左識行識走就無耐性食野, 成日都走黎走去, 激死
所以我通常都開vcd黎餵晴晴食粥

melvinma :
你出唔到黎呀......唔緊要啦, 唯有gathering見面lor
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


1980#
發表於 04-7-5 23:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
kaylie食到好多野呀,我個仔每餐都係食一碗飯,有時都未食哂就扮咳吐返出來唔食.好跩

咁星期三有--jc, jojo, canau, pakpakmi, lokching.
lokching, 又係你出場既時候--訂位, 唔該哂

咦....蕉媽點呢.....

melvinma,我地遲d gathering 再見啦 ,你公司擴張,攪掂未?係咪因為咁所以唔得閒來呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo