跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 79


1#
發表於 07-5-24 22:49 |只看該作者

有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?

有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?


複式洋房

積分: 252


2#
發表於 07-5-25 22:50 |只看該作者

Re: 有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?

我會呀!明天就入院,好緊張呢!你有什麼問題?

Sjbb


洋房

積分: 40


3#
發表於 07-5-25 23:45 |只看該作者

Re: 有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?

我都會係St.Paul生呀! 妳哋幾時呀?


洋房

積分: 79


4#
發表於 07-5-26 10:12 |只看該作者

Re: 有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?

我預產期係16/6,醫生話可能要催生 maybe 1/6之後個禮拜,但一切要等1/6覆診時再confirm


複式洋房

積分: 252


5#
發表於 07-5-26 11:07 |只看該作者

Re: 有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?

我今日入院都是催生,原本預產期是六月五日,希望一切順利,快快見到bb啦!

Sjbb


洋房

積分: 79


6#
發表於 07-5-26 11:49 |只看該作者

Re: 有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?

Hi sjbb

你點解會催生?我係因為bb比較輕,醫生話驚如果正常作動的話怕bb負荷唔到,先至要催生,唔知催生比較會唔會好痛呢?希望你同bb都平平安安,順順利利啦.


sjbb 寫道:
我今日入院都是催生,原本預產期是六月五日,希望一切順利,快快見到bb啦!

Sjbb


複式洋房

積分: 252


7#
發表於 07-5-26 13:34 |只看該作者

Re: 有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?

Cgo,


我已38wks3days, bb有6lbs重,而且bb的位置好靚;e生話如果等到40wks,恐防我不能自己生,因為我本身好瘦;但又擔心不能成功穿羊水,由於是第一胎,樣樣都唔識,我現在有點兒迷惘,又怕痛…唉

Sjbb


洋房

積分: 79


8#
發表於 07-5-26 14:31 |只看該作者

Re: 有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?

Hi Sjbb

你唔洗咁擔心啦,我醫生活催生會比正常生會快d,無痛咁耐,但唔知係唔係安慰我呢?Anyway 我們一齊加油啦,可能無我們想像中辛苦呢.


sjbb 寫道:
Cgo,


我已38wks3days, bb有6lbs重,而且bb的位置好靚;e生話如果等到40wks,恐防我不能自己生,因為我本身好瘦;但又擔心不能成功穿羊水,由於是第一胎,樣樣都唔識,我現在有點兒迷惘,又怕痛…唉

Sjbb


複式洋房

積分: 252


9#
發表於 07-5-26 18:09 |只看該作者

Re: 有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?

Cgo,

好多謝你呀!時間越來越近,心情就越來越緊張;不過,無論如何,都要頂硬上;姊妹們,努力加油吧!


洋房

積分: 40


10#
發表於 07-5-27 01:01 |只看該作者

Re: 有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?

妳地搵邊位醫生呀?


大宅

積分: 2476


11#
發表於 07-5-27 10:32 |只看該作者

Re: 有無媽咪諗住0向銅鑼灣聖保祿生呀?

我黎緊6月尾都會響st paul開刀生呀,大家番來後可否update下e院既情況呀!
Pretty Princess Petite Prince


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo