立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7325
伯爵府
積分: 15199
子爵府
積分: 11434
積分: 12629
yan801022 寫道: queenie80: 你好勁呀∼比著我2個都咁細真係暈左,我大仔只要see完功課就可以自己照顧自己,我理少好多野,你個大囡九月返n1 or k1呀??
別墅
積分: 678
yuki63 寫道: 我都有兩個,大仔小三,囡囡九個月大.照顧兩個真是好累.但又感覺幸福.好奇怪呢,
yan801022 寫道: 各位媽媽: 大家有無覺得自己偏心?? 又點樣可以做好d等大b唔覺??因為平時多數得我同佢2個好多時都要理左細b先!!真難平衡 ?-(
yan801022 寫道: happydino: 我係全職媽媽 :wink: ∼你上班的時候who幫你照顧囡囡??你大囡咪就升小一??
大宅
積分: 2631
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy