跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


1#
發表於 07-5-29 08:06 |只看該作者

請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

分享吓苦與樂??


伯爵府

積分: 15199


2#
發表於 07-5-29 10:05 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

hello,

你大仔幾多歲呀?
我大囡快6歲啦, 日頭返工, 夜晚湊女, 返到屋企就係第2份工既開始, 日日訓得5,6個鐘, 都咪話唔苦 :-( :-(

不過見到佢地一日一日咁成長, 又真係好開心 :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 11434


3#
發表於 07-5-29 10:09 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

hello, 我都係呀, 不過個大女就快5歲, 睇相你個大仔好似細d, 係咪呀

dino, 我而家每晚都要12點前訓呀, 唔係第日返工就好辛苦, 所以好少係屋企上黎lu :cry:


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


4#
發表於 07-5-29 10:24 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

我個大仔7age∼快升小二 :mrgreen: 你們真係好叻呀!又要上班又要照顧小朋友∼∼阿b9個月多d我重未可以好好安排時間 :-( ..早上單獨同阿b都還好∼下午大仔放學see功課∼煮飯∼頭都 ?-( 暈∼∼好像打仗


伯爵府

積分: 15199


5#
發表於 07-5-29 14:40 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

smallsmall,

我唔捨得訓, 因為搞掂哂所有野, 真係想有返dd時間, 做自己想做既野, 上下bk, update下babyhome, 睇下報紙, 睇下書 ... 咩都好, 做少少其他野, 幫自己加加油


伯爵府

積分: 15199


6#
發表於 07-5-29 14:44 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

yan801022,

我大囡仲係k3, 所以都唔太忙, 不過都要同佢溫默書, 又要陪佢玩~

你係全職mami? 其實全職都唔易, 因為要做家務煮飯, 都好辛苦!!

我就好在唔駛煮飯, 係99度食埋至返屋企, 不過家務都要做, 好彩老公同我一齊分擔 :mrgreen:


子爵府

積分: 12629

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 07-5-29 18:31 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

我都係有2個小朋友~2個囡囡~大囡2.5歲,仲未返學~今年九月先返......

依家日日湊住2個真係想c呀~大o個個又要求多多,細o個個又開始多左野煩~唉......

希望大o個個返左學會好d啦~


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


8#
發表於 07-5-29 19:10 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

queenie80:
你好勁呀∼比著我2個都咁細真係暈左,我大仔只要see完功課就可以自己照顧自己,我理少好多野,你個大囡九月返n1 or k1呀??


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


9#
發表於 07-5-29 19:19 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

happydino:
我係全職媽媽 :wink: ∼你上班的時候who幫你照顧囡囡??你大囡咪就升小一??


子爵府

積分: 12629

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 07-5-29 22:07 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

佢返k1呀~~
yan801022 寫道:
queenie80:
你好勁呀∼比著我2個都咁細真係暈左,我大仔只要see完功課就可以自己照顧自己,我理少好多野,你個大囡九月返n1 or k1呀??


別墅

積分: 678


11#
發表於 07-5-30 02:37 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

我都有兩個,大仔小三,囡囡九個月大.照顧兩個真是好累.但又感覺幸福.好奇怪呢,
我的小姨甥仔,好可愛呀


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


12#
發表於 07-5-30 07:54 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

yuki63:
你大仔小三d功課洗唔洗你勞氣??照顧阿b唔難,隻大b先難攪 ∼∼有時見佢2兄弟玩到笑晒∼又真係好幸福


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


13#
發表於 07-5-30 08:08 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

各位媽媽:
大家有無覺得自己偏心??
又點樣可以做好d等大b唔覺??因為平時多數得我同佢2個好多時都要理左細b先!!真難平衡 ?-(


子爵府

積分: 11434


14#
發表於 07-5-30 10:30 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

我都覺得呀...我有時諗自己好似 chi chi 地咁

yuki63 寫道:
我都有兩個,大仔小三,囡囡九個月大.照顧兩個真是好累.但又感覺幸福.好奇怪呢,


子爵府

積分: 11434


15#
發表於 07-5-30 10:32 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

有呀, 成日都提自己要balance一d, 但真係好難做到, 因為我個大女以為我冇咁鍚佢, 但我係佢身上既時間其實係多過細佬, 但佢唔覺得, 同埋佢大我要教佢好多道理佢又覺得我好唔好...我好多時都唔知可以點

yan801022 寫道:
各位媽媽:
大家有無覺得自己偏心??
又點樣可以做好d等大b唔覺??因為平時多數得我同佢2個好多時都要理左細b先!!真難平衡 ?-(


別墅

積分: 678


16#
發表於 07-5-30 23:27 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

其實偏心與否是小朋友的感覺,我唯有經常叫哥哥多幫手,等佢覺得自己可以有份照顧妹妹,好叻仔.多讚賞佢
我的小姨甥仔,好可愛呀


伯爵府

積分: 15199


17#
發表於 07-5-30 23:55 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

日頭係99幫我湊, 家姐9月小一啦, 不過佢e+ k3都係返全日, 佢冇咁悶時, 99又唔駛太辛苦

不過真係有d擔心, 上左小學, 唔夠時間用~ 功課多左, 又要溫習, 我驚到時屋企日日都雞犬不寧~
yan801022 寫道:
happydino:
我係全職媽媽 :wink: ∼你上班的時候who幫你照顧囡囡??你大囡咪就升小一??


伯爵府

積分: 15199


18#
發表於 07-5-30 23:58 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

我暫時都唔覺得自己有偏心, 如果有, 都係偏大囡多d
因為同佢既溝通同互動多d ma


大宅

積分: 2631


19#
發表於 07-5-31 11:29 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

hi!! 我都係湊2個bb架, 因為一生就生左對龍鳳胎, 依家九個幾月喇..

講開偏心, 我可以同你地講我屋企人十個有九個都錫妹妹, 我都成日話佢地偏心, 第時哥哥大個左一定會好唔開心, 哥哥可能會問, 我做錯左咩事先, 點解你地會錫晒妹妹. 點解屋企人會錫晒妹妹, 原因就係妹妹乖過哥哥, 而且好多小動作引人注意, 雖然我係佢地c9, 我唔可以偏心, 但係無辦法, 我一定要比多d愛心哥哥, 因為我唔想冷落佢, 而且佢又無做錯事, 只係無妹妹0甘乖, 唔代表佢好曳, 所以我都覺得如果有2個b既話都幾難平衡, 屋企人又話極都唔聽, 無佢地乎 :tongue: :tongue:


男爵府

積分: 7325

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 爸B勳章


20#
發表於 07-5-31 13:00 |只看該作者

Re: 請問有邊位8月媽咪有2or以上小朋友要照顧??

felicityfun :
HELLO
好登你高興^^有對龍鳳胎.辛苦嗎??2個b都咁細,你是否全職媽媽??我老公偏心阿b多d,因為大仔7age開始有自己思想,其他屋企人都一視同人,我們個個屋企人都話遲d阿b大個好像哥哥就激c佢 ∼∼

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo