論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4411


1#
發表於 07-5-30 18:32 |只看該作者

抄唔抄賓賓

hi 各位好,
我個賓賓都唔知好唔好,佢做野唔算主動,做野有時快有時慢 拖地10分鈡 手洗bb衫有時15分鈡有時30分鈡 ?-( 我睇住就1倨鈡 叫佢做野就黑面 :-| 但都會做
不過湊bb就mama,餵奶時又左望右望唔尊心
餵夜奶(11:30)時就合眼訓,掃風就
比佢 漲,好在有日頭兩老睇住及湊bb(但年紀大) 賓賓早上5:40起身星期六/日6時幾起身 :mrgreen: 夜晚about10:30-11:30訓放星期六,8時返(不過有次我睇閉路tv睇佢入大堂7:45但7:58先入我門口{我住低層})有時佢都幾細心幾勤力 :-P 不過唔多
唯一佢唔係時常講電話(佢有2步電話)1步比私知1步冇比我知(我偷偷check)有人打電話來我家找佢,佢話唔知我家電話,不過我知佢有我家電(我偷偷check) :抄佢定唔抄 我都好煩 希望大家比比意見


大宅

積分: 1910

BK Milk勳章


2#
發表於 07-5-30 23:07 |只看該作者

Re: 抄唔抄賓賓

the most important is whether she can take care of your baby well. the reason why you employ her is to take care of your baby ma.

i believe most maids love chatting on phone gar la. my maid is more serious. she can talk on phone from 12 midnight to 5 or 6 am on the following day


大宅

積分: 1910

BK Milk勳章


3#
發表於 07-5-30 23:08 |只看該作者

Re: 抄唔抄賓賓

but if i were you, i'll fire her


大宅

積分: 4108


4#
發表於 07-5-31 10:45 |只看該作者

Re: 抄唔抄賓賓

有無同佢訓下話?唔係炳佢﹐係坐低講清楚你既要求﹐亦講明如果佢做唔到就要


大宅

積分: 4411


5#
發表於 07-5-31 18:31 |只看該作者

Re: 抄唔抄賓賓

賓賓都有佢好處,人彧者無十全十美啦
抄佢搵個重差過佢咪死 :-(


複式洋房

積分: 408


6#
發表於 07-5-31 23:03 |只看該作者

Re: 抄唔抄賓賓

hfcsum 寫道:
賓賓都有佢好處,人彧者無十全十美啦
抄佢搵個重差過佢咪死 :-(

yes yes.....i think is not a seriou problem. If me, i'll not fire her.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo