跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 14


1#
發表於 07-5-31 05:08 |只看該作者

是否有人試過琴行導師走,小朋友反應怎樣?

:-( :-(
該用戶已被刪除

2#
發表於 07-5-31 12:46 |只看該作者

Re: 是否有人試過琴行導師走,小朋友反應怎樣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 14


3#
發表於 07-6-2 03:22 |只看該作者

Re: 是否有人試過琴行導師走,小朋友反應怎樣?

是否不習慣才沒學,原來不分年齡,MISS 走學生也不開心


大宅

積分: 2802


4#
發表於 07-6-5 00:10 |只看該作者

Re: 是否有人試過琴行導師走,小朋友反應怎樣?

其實我係鋼琴miss, 比我都唔會鐘意 啦。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo