跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1#
發表於 07-6-4 16:20 |只看該作者

徵: 雪印2號

濕疹越來越嚴重, 想幫阿仔轉雪印2 號, 有無細罐可以平讓? 係唔係日本版同本地是有分別的?

thank you!


大宅

積分: 1959


2#
發表於 07-6-4 16:42 |只看該作者

Re: 徵: 雪印2號

蛋蛋媽,

有冇試過能恩啊? 阿女之前食A+,皮膚越來越差,又有濕疹. 之後我轉能恩比佢,現在D皮膚好好多,雖然D濕疹仲有但冇之前咁勁啦.不過現在天熱,就紅D囉!! :-( :-(
我有罐細香港雪印2 號,你係咪想試?


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


3#
發表於 07-6-4 18:39 |只看該作者

Re: 徵: 雪印2號

我未試過其他, 因為聽講雪印對敏感bb係比較好, 你有的話,你駛唔駛試左呀...
如果你真係唔要, 先pm我, 話我知幾錢啦?

唔該哂!!


複式洋房

積分: 274


4#
發表於 07-6-5 01:44 |只看該作者

Re: 徵: 雪印2號

蛋蛋媽:

Yes. We have one can of 雪印2號 400g.
Pls PM BChiMa.

我叫樂樂呀, 時時刻刻都咁快樂!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo