懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


洋房

積分: 289


1#
發表於 07-6-5 10:57 |只看該作者

懷孕媽媽見血氣唔夠...

成日見頭"雲" 有咩湯水 / 食譜 有幫忙呢?

多謝寶貴意見


子爵府

積分: 11375

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 07-6-5 11:28 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

我都係啊,試下豬潤廋肉水,紅早水丫.
我問過醫生,沒咩可以幫助到,要等要6,7個月先會改善.真係辛苦啊!
:-D


複式洋房

積分: 159


3#
發表於 07-6-5 11:37 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

我依家只得8週, 都已經好唔夠血氣, 上落地鐵喘氣, 個胃成日頂住, 都唔知食d物好?


大宅

積分: 1115


4#
發表於 07-6-5 16:14 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

試下食車厘子,bk d媽咪話有鐵質可以補血

http://lb1m.lilypie.com/l0gyp8.png
http://lb2m.lilypie.com/rtFAp8.png


別墅

積分: 560


5#
發表於 07-6-5 16:47 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

試下食深海魚油丸,佢有Omega-3,可改善血氣運行,增強記憶力及提升腦部運作


別墅

積分: 560


6#
發表於 07-6-5 16:49 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

試下食深海魚油丸,佢有Omega-3,可改善血氣運行,增強記憶力及提升腦部運作


大宅

積分: 3871

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 07-6-6 01:01 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

koby.

我想問"深海魚油丸", 已經是牌子名稱, 或者有其他牌子介紹?


洋房

積分: 289


8#
發表於 07-6-8 11:21 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

魚油丸似係幫忙BB頭腦發展,同媽媽血氣無咩關係喎

我有試過紅早水, 但飲左出痘痘呀, now我有左7個月, 食d酸味食物/水果就會胃酸倒流, 真係好唔舒服 :-( 真係唔知點好


大宅

積分: 3805


9#
發表於 07-6-8 13:40 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

我都係成日見頭暈,醫生話我係"耳水不平衡", 叫我睇耳喉專科, 我而家6個月, 雖然醫生話無問題, 但老公話怕藥會影響bb,於是而家唯有成日係屋企, 真係好慘!!

我都試過煲紅早水, 但無什幫助!

唔知有無人試過好似我啲情況??? :-( :-(

Pls help?


大宅

積分: 3805


10#
發表於 07-6-8 13:41 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

我都係成日見頭暈,醫生話我係"耳水不平衡", 叫我睇耳喉專科, 我而家6個月, 雖然醫生話無問題, 但老公話怕藥會影響bb,於是而家唯有成日係屋企, 真係好慘!!

我都試過煲紅早水, 但無什幫助!

唔知有無人試過好似我啲情況??? :-( :-(

Pls help?


子爵府

積分: 14116


11#
發表於 07-6-8 16:41 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

我24 weeks時醫生話我貧血 (我諗都係屬於血氣唔夠), 醫生開左D鐵丸比我食, 而自己就冇咩食其他補品, 而家31 weeks +, so far 都okay


別墅

積分: 973


12#
發表於 07-6-8 17:13 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

我朋友教我食車厘子可保血wow..


洋房

積分: 289


13#
發表於 07-6-9 15:01 |只看該作者

Re: 懷孕媽媽見血氣唔夠...

仲有無d咩湯水 or 糖水 有幫左呢? 醫生都話我血壓正常但有時較低, 叫我做多d運動, 動作大d長時間d都頭"雲"又點做呢? 真係攪唔清, 成日only 叫我均衡飲食, 鬼唔知咩~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo