跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2168


1#
發表於 07-6-5 14:03 |只看該作者

BB開始刷牙嗎??

BB開始刷牙嗎?? 用牙刷刷....邊隻牙刷好刷??


男爵府

積分: 5339


2#
發表於 07-6-5 23:08 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

買左, 但唔識刷.我only用緊紗巾抹咋..

今期又係ours雜誌見到遙遙呀...勁呀...
babyduo 寫道:
BB開始刷牙嗎?? 用牙刷刷....邊隻牙刷好刷??
hello, 我叫澄澄yubi, 2009年5月29日出世 ^__^


男爵府

積分: 5707


3#
發表於 07-6-6 03:56 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

刷咗成個月,我用pigeon 一send3支牙刷$39-,係二家姐介紹用,我都覺得幾好喎,佢係分bb有幾多隻牙,就用邊個牙刷!!!


大宅

積分: 2205


4#
發表於 07-6-6 08:47 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

我都係用濕棉花ja.!!



複式洋房

積分: 294


5#
發表於 07-6-6 09:22 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

我最近買咗個用手指套住牙刷, 個sales話無咩牙唔好用牙刷住wor...


大宅

積分: 2168


6#
發表於 07-6-6 10:42 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

係咩??? 我冇留意喎???? 去睇睇先!! thanks !!
我用緊紗巾抹 as well ~~~
quote]
傻太太 寫道:
買左, 但唔識刷.我only用緊紗巾抹咋..

今期又係ours雜誌見到遙遙呀...勁呀...
babyduo 寫道:
BB開始刷牙嗎?? 用牙刷刷....邊隻牙刷好刷??
[/quote]


禁止訪問

積分: 883


7#
發表於 07-6-6 16:15 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 121


8#
發表於 07-6-6 20:31 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

我都係用 pigeon 同 BB 刷牙~~~


洋房

積分: 542


9#
發表於 07-6-6 22:39 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

我都係用pigeon 一send3支牙刷, 佢都會學我點樣刷。


別墅

積分: 853


10#
發表於 07-6-7 10:02 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

danielsh 寫道:
我最近買咗個用手指套住牙刷, 個sales話無咩牙唔好用牙刷住wor...

唔係喎,我用oral B step 1,寫住唔知4定6個月可以開始用,因聽講就算未出牙都要刷牙肉同脷胎(初生時),所以朗朗自小就刷架喇!
白合花:你咁偉大既!比亞囡咬到c都仲用手指套同佢刷?!我都係比朗朗咬完至同佢轉牙刷架!先用pigeon,再用oral B。


複式洋房

積分: 294


11#
發表於 07-6-7 10:19 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

Chan 2006, 係呀...咁等我都試吓用oral x 先...
仲有我想問吓呢...佢在差唔多食完支奶就會瞓著咗, 咁好難幫佢或者叫佢自己刷牙架wor...點算好...


大宅

積分: 1064


12#
發表於 07-6-7 10:40 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

CHAN 2006, 我都買咗oralb 同佢刷牙...

但妳覺唔覺呢支的毛比較硬呀? 我巳經好輕力同佢刷架喇, 但見好似有啲刷損呀 (牙肉/脷).....


別墅

積分: 853


13#
發表於 07-6-7 11:21 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

我又唔覺朗朗刷損喎!呀!我好少同朗朗刷架!通常係佢自己刷,咁咪唔會損囉,佢自己就到力嘛!我只係臨尾同佢刷兩下就收工。
至於BB食完奶就瞓,我有時會食奶前比佢刷架,等佢知道要瞓覺喇,飲完奶唯冇比水佢飲兩啖,當溂口囉! 但朗朗飲完奶會好眼瞓,但都可以頂到刷完牙,一落床仔,抱住公仔就瞓LU..


大宅

積分: 1064


14#
發表於 07-6-7 12:20 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

我個仔係唔會自己刷架....

佢一見到支牙刷, 一係另轉面, 一係合埋個咀....
我唯有夾住佢刷幾下咋....


複式洋房

積分: 294


15#
發表於 07-6-7 13:47 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

哈...Chan 2006, 咦...睇張相你個仔好似有成2-3歲wor..

pc karen呀...我諗如果我用你個方法, 我個仔可能同你個仔一樣...合埋個口唔比我刷.. wth:


別墅

積分: 549


16#
發表於 07-6-7 15:08 |只看該作者

Re: BB開始刷牙嗎??

I use pigeon. Brush her first and let her brush on her own for a while. (for the congee/ rice meals during the day)

But last milk at night, only let her drink a bit water cuz she's sleeping already.
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b2.lilypie.com/2fWnp8.png" alt="Lilypie 2nd Birthday Ticker" border="0" width="400" height="80" /></a>

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo