立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7326
珍珠宮
積分: 31256
大宅
積分: 1397
民房
積分: 81
積分: 3039
積分: 1756
子爵府
積分: 11870
小肥朱 寫道: 咁係咪一定要開刀生, 可唔可以順產呢?
積分: 4121
waiwai1234 寫道: 小肥朱: 我選開刀,因為驚生完我都要再開刀羅粒瘤,所以開刀生順便做手術,你可以問你醫生意見。[quote] 小肥朱 寫道: 咁係咪一定要開刀生, 可唔可以順產呢?
joycepsk 寫道: 我也是開刀生同時想割咗粒瘤, 請問你當時是用全麻還是半麻. thanks. [quote] waiwai1234 寫道: 小肥朱: 我選開刀,因為驚生完我都要再開刀羅粒瘤,所以開刀生順便做手術,你可以問你醫生意見。[quote] 小肥朱 寫道: 咁係咪一定要開刀生, 可唔可以順產呢?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy