懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7326


1#
發表於 07-6-6 10:51 |只看該作者

懷孕時有子宫纖維瘤

請問有冇人懷孕時有子宫纖維瘤,
(1) 什麼食物在懷孕時不可以食呀
(2)產後點樣進補呀, 又有什麼不可吃

Thank you


珍珠宮

積分: 31256


2#
發表於 07-6-6 10:54 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

唔好食燕窩同當"kwai"...


珍珠宮

積分: 31256


3#
發表於 07-6-6 10:56 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

唔好食燕窩同當歸


大宅

積分: 1397


4#
發表於 07-6-6 11:19 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

燕窩雪蛤膏當歸之類女人補品都唔好食,其他無咩特別,個瘤會跟住胎兒大,但生左之後子宮收縮後會細番,所以大肚時個肚會比較大。


民房

積分: 81


5#
發表於 07-6-6 15:39 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

of course, 燕窩雪蛤膏當歸唔好食,雖然個瘤會跟住胎兒大,但個肚會沒有比較大。有時子宮受刺激個肚會痛。


大宅

積分: 3039


6#
發表於 07-6-6 16:36 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

請問, 纖維瘤=水瘤?

如有水瘤, 飲食又要注意什麼呢?

Thanks!


男爵府

積分: 7326


7#
發表於 07-6-8 11:40 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

有冇人知可否吃雞酒, 雞精, 薑'燥'呀


大宅

積分: 1756


8#
發表於 07-6-14 20:10 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

請問有纖維瘤食唔食得雞同雞蛋呀


子爵府

積分: 11870


9#
發表於 07-6-14 21:14 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

我生大b時都有瘤、但懷孕後無食燕窩同雪甲膏,會令個瘤擴大,但雞蛋我一日一隻,人地話食雞蛋對bb好,我照食。煎炒煮都食。開刀生仔順便羅粒瘤,姑娘比我睇有隻雞蛋甘大,同我之前發現size一樣無大到,總之唔好食燕窩同雪甲膏
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 1756


10#
發表於 07-6-15 17:15 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

咁係咪一定要開刀生, 可唔可以順產呢?


子爵府

積分: 11870


11#
發表於 07-6-15 21:06 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤


小肥朱:
我選開刀,因為驚生完我都要再開刀羅粒瘤,所以開刀生順便做手術,你可以問你醫生意見。
小肥朱 寫道:
咁係咪一定要開刀生, 可唔可以順產呢?
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4121


12#
發表於 07-6-18 12:19 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

我也是開刀生同時想割咗粒瘤, 請問你當時是用全麻還是半麻. thanks.

waiwai1234 寫道:

小肥朱:
我選開刀,因為驚生完我都要再開刀羅粒瘤,所以開刀生順便做手術,你可以問你醫生意見。[quote]
小肥朱 寫道:
咁係咪一定要開刀生, 可唔可以順產呢?
[/quote]


子爵府

積分: 11870


13#
發表於 07-6-19 22:02 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

我係全身麻醉,
joycepsk 寫道:
我也是開刀生同時想割咗粒瘤, 請問你當時是用全麻還是半麻. thanks.

[quote]
waiwai1234 寫道:

小肥朱:
我選開刀,因為驚生完我都要再開刀羅粒瘤,所以開刀生順便做手術,你可以問你醫生意見。[quote]
小肥朱 寫道:
咁係咪一定要開刀生, 可唔可以順產呢?
[/quote][/quote]
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 7326


14#
發表於 07-6-25 10:35 |只看該作者

Re: 懷孕時有子宫纖維瘤

請問你懷孕時有冇食雞同埋飲奶呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo