美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33430


1#
發表於 14-1-13 11:48 |只看該作者
如題,因為我面上有0的斑,想用下呢個牌子,但又5知好5好,請分享下吖。


大宅

積分: 2826


2#
發表於 14-1-13 12:08 |只看該作者
我只用過EYE MASK, 覺得一般. 我個人認為佢既PRODUCT 唔值咁貴.


珍珠宮

積分: 33430


3#
發表於 14-1-13 12:27 |只看該作者
twiggy0108 發表於 14-1-13 12:08
我只用過EYE MASK, 覺得一般. 我個人認為佢既PRODUCT 唔值咁貴.
係咪6色枝裝個隻呀?


男爵府

積分: 5305


4#
發表於 14-1-13 19:11 |只看該作者

引用:我只用過EYE+MASK,+覺得一般.+我個人認為佢

原帖由 twiggy0108 於 14-01-13 發表
我只用過EYE MASK, 覺得一般. 我個人認為佢既PRODUCT 唔值咁貴.
agree!



大宅

積分: 2826


5#
發表於 14-1-14 12:57 |只看該作者
回覆 樂晴天 的帖子

唔係, 白色, 一支GEL 加EYE PADS. 不過好耐之前用, 而家有無轉包裝就唔知.


大宅

積分: 1106


6#
發表於 14-1-14 14:54 |只看該作者
回覆 樂晴天 的帖子

呢隻我都無用過,我自己有用美肌之誌嘅極致煥白隱形面膜,有控制黑色素,效果ok。


珍珠宮

積分: 33430


7#
發表於 14-1-14 14:59 |只看該作者

引用:回覆+樂晴天+的帖子呢隻我都無用過,我自己

原帖由 mstsang1180 於 14-01-14 發表
回覆 樂晴天 的帖子

呢隻我都無用過,我自己有用美肌之誌嘅極致煥白隱形面膜,有控制黑色素,效果ok。 ...
咩顏色包裝?




大宅

積分: 1106


8#
發表於 14-1-15 14:01 |只看該作者

回覆:樂晴天 的帖子

美肌之誌嘅極致煥白隱形面膜,粉紅色包裝㗎。


珍珠宮

積分: 33430


9#
發表於 14-1-15 14:36 |只看該作者
mstsang1180 發表於 14-1-15 14:01
美肌之誌嘅極致煥白隱形面膜,粉紅色包裝㗎。
好的,謝謝你,買黎試下先。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo