懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4176

虎到金來勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投


1#
發表於 14-1-14 11:05 |只看該作者
請問尤漢維醫生好唔好?我想book佢做oscar 同埋做結構, 唔知收費如何? 詳唔詳細?仲有包d咩咖???

請分享!! Thanks!!!


點評

NgoNgo  幾好㗎  發表於 14-5-3 22:47
.....


大宅

積分: 1089

BK Milk勳章


2#
發表於 14-1-14 13:59 |只看該作者
係果到只做了結構 $ 620 都幾詳細
就算出面有3/4個客等緊
我都照左差吾多半個鐘
不過得2d,手指腳指睇到 但因為2d
睇到有手指腳指 但吾會數 因為數吾到
另外比返你果2張相都比較蒙
不過 咁既價錢 完全覺得好ok !!
知道一切健康已足夠!


大宅

積分: 1579


3#
發表於 14-1-14 15:08 |只看該作者

回覆:kabb0823 的帖子

佢好有耐性,講解好詳細




別墅

積分: 757


4#
發表於 14-4-12 11:57 |只看該作者
回覆 happyhaha 的帖子

佢好有耐性, 我揾佢做一年一次婦檢架...


大宅

積分: 3292


5#
發表於 14-4-12 12:25 |只看該作者

回覆:有無jm睇過尤漢維醫生?

我上一胎同今胎都係搵佢照結構,今胎就上個月搵佢照,照得好詳細,果日我bb位置好,佢幫我數埋手指腳指,問問題都會解釋得清楚,今胎照話轉左新機$1300


大宅

積分: 1733


6#
發表於 14-4-12 15:40 |只看該作者

回覆:mon_626 的帖子

我琴日睇完,照結構都照左起碼半個鐘,佢都好詳細,$1400+$100DVD


大宅

積分: 1206


7#
發表於 14-4-12 18:14 |只看該作者

回覆:有無jm睇過尤漢維醫生?

平時覆診加超声波幾錢?


別墅

積分: 918


8#
發表於 14-4-12 18:47 |只看該作者

回覆:StitchCC 的帖子

$650,我都係睇dr yau




大宅

積分: 2144


9#
發表於 14-4-13 04:06 |只看該作者

回覆:有無jm睇過尤漢維醫生?

我2胎都搵佢照結構,我覺得幾好講得幾詳細,我上胎照580,今胎轉左新機1300加100有dvd,同2張4a紙既相,今胎比上胎份報告寫得多左,照到尾開埋3d比我睇。


大宅

積分: 1257


10#
發表於 14-4-14 15:45 |只看該作者

回覆:有無jm睇過尤漢維醫生?

請問 尤醫生 一般產檢包d咩?部機清唔清呢?


複式洋房

積分: 105


11#
發表於 14-5-3 11:02 |只看該作者
咁有冇人搵佢做過微創手術割瘤?手勢好嗎?


大宅

積分: 3392


12#
發表於 14-6-12 17:50 |只看該作者
鋒人院 發表於 14-4-12 15:40
我琴日睇完,照結構都照左起碼半個鐘,佢都好詳細,$1400+$100DVD
有無得開埋3d?


複式洋房

積分: 469


13#
發表於 14-6-13 10:28 |只看該作者
Yau E生真係好細心, 我第一胎同依家第2胎都睇佢, 雖然岩岩加左價但都唔算貴~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo