自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1480


1#
發表於 07-7-3 22:31 |只看該作者
中學係咪遲d?


翡翠宮

積分: 90932


2#
發表於 07-7-3 22:36 |只看該作者
原文章由 yuenwinnie 於 07-7-3 22:31 發表
中學係咪遲d?


我囡囡讀中學...六月十五號考完試~就如同放暑假!
返去都係半日、一兩粒鐘...(雖然真正放假由七月十一日先開始)


水晶宮

積分: 67993


3#
發表於 07-7-3 22:52 |只看該作者
原文章由 櫺囹桼 於 07-7-3 22:36 發表


我囡囡讀中學...六月十五號考完試~就如同放暑假!
返去都係半日、一兩粒鐘...(雖然真正放假由七月十一日先開始)


我囝囝讀小學,返埋 11/July結業禮就放暑假啦。
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 9848


4#
發表於 07-7-3 22:55 |只看該作者
我囝囝一樣讀小學, 佢就返埋this friday. :-P :-P

原文章由 PCCW2319 於 07-7-3 22:52 發表


我囝囝讀小學,返埋 11/July結業禮就放暑假啦。


大宅

積分: 1599


5#
發表於 07-7-3 23:01 |只看該作者
小學的仔女要返到7月13日,而讀中學的大仔响6月22日考完試後,之後一星期只返一兩日學,今日返完之後三天放假,下星期返兩日(結業禮)之後就放暑假。跟本已經係放緊啦!!!


男爵府

積分: 6547


6#
發表於 07-7-3 23:05 |只看該作者
我地23號先放


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 07-7-3 23:06 |只看該作者
亞仔返到13號.
Latte, 又名臭TE或臭喵


大宅

積分: 4227


8#
發表於 07-7-3 23:08 |只看該作者
阿女kg返到12號last.


男爵府

積分: 5356


9#
發表於 07-7-3 23:12 |只看該作者
仔仔讀幼稚園, 6月15日已經開始放假:cry:



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo