嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1199


1#
發表於 14-2-12 13:13 |只看該作者
請問有無人用過Playtex奶樽? 好唔好用?


大宅

積分: 2799


2#
發表於 14-2-12 15:30 |只看該作者

回覆:Playtex奶樽

水壹就用過唔錯




別墅

積分: 770


3#
發表於 14-2-12 15:40 |只看該作者

回覆:estherbabe 的帖子

用過幾次,但我仔唔中意個咀,之後放左系到無用




大宅

積分: 1175


4#
發表於 14-2-12 15:44 |只看該作者

回覆:estherbabe 的帖子

用過香蕉型個隻,幾好用





子爵府

積分: 14373


5#
發表於 14-2-12 16:19 |只看該作者

回覆:Playtex奶樽

好用,用緊ventaire
1392193151097.jpg


大宅

積分: 1199


6#
發表於 14-2-12 17:12 |只看該作者
多謝回覆, 本來之前係諗住買Pigeon ppsu 奶樽, 但發覺原來係日本製, 驚有幅射, 所以而家要再搵個個好既奶樽啦!

見大家意見都幾好, 如無意外都會買呢隻!!


子爵府

積分: 14373


7#
發表於 14-2-12 17:21 |只看該作者

引用:多謝回覆,+本來之前係諗住買Pigeon+ppsu+奶

原帖由 estherbabe 於 14-02-12 發表
多謝回覆, 本來之前係諗住買Pigeon ppsu 奶樽, 但發覺原來係日本製, 驚有幅射, 所以而家要再搵個個好既奶樽 ...
佢有boxset賣,抵好多,3大2細,加2個快咀同埋有兩舊膠替換,正價299,你等特價既有機會平到2百蚊盒。


伯爵府

積分: 15506


8#
發表於 14-2-12 18:01 |只看該作者
emily_money 發表於 14-2-12 17:21
佢有boxset賣,抵好多,3大2細,加2個快咀同埋有兩舊膠替換,正價299,你等特價既有機會平到2百蚊盒。:good ...
我也是買boxset ar~ 原先已經買了Philip Avent的Newborn boxset, 但有朋友強烈推介,又剛巧遇到promote~ $210唔洗就買了。
囝囝0~5mos交替用兩款奶樽,都適應到,但在5mos後就開始dislike Avent奶樽

自此,他一直用Playtex至現在18mos la。。。


大宅

積分: 1177


9#
發表於 14-2-12 18:23 |只看該作者

回覆:Playtex奶樽

買playtex drop in 啦!非常方便!唔駛洗奶瓶!淨冼奶咀就ok! 去街,去旅行淨係第一個樽便可


大宅

積分: 1132


10#
發表於 14-3-16 22:56 |只看該作者
回覆 bearandcare 的帖子

請問咩係drop in?


男爵府

積分: 6435


11#
發表於 14-3-16 23:00 |只看該作者

回覆:keiwac 的帖子

有用,一set買,都幾ok


大宅

積分: 4358


12#
發表於 14-3-16 23:25 |只看該作者

回覆:bearandcare 的帖子

我買左drop in.但我有個問題 係咪要用一個容器開好奶先倒入奶袋?




別墅

積分: 694


13#
發表於 14-3-17 00:46 |只看該作者
我覺得開到七安奶就差不多滿晒,根本開不到八安!我仔呢排玩咬奶咀,呢奶係咁流,流晒落下巴濕晒,如肯飲都ok的!


複式洋房

積分: 419


14#
發表於 14-3-17 01:01 |只看該作者

回覆:Playtex奶樽

我有全新Boxset 吖,你未買,我可以平讓比你


大宅

積分: 1067


15#
發表於 14-3-22 15:21 |只看該作者

引用:Quote:emily_money+發表於+14-2-12+17:21+

原帖由 HamiBB 於 14-02-12 發表
我也是買boxset ar~ 原先已經買了Philip Avent的Newborn boxset, 但有朋友強烈推介,又剛巧遇到promo ...
邊到做梗優惠呀?




伯爵府

積分: 15506


16#
發表於 14-3-22 17:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+HamiBB+於+14-02-12+發表我也

原帖由 yymami_baby 於 14-03-22 發表
邊到做梗優惠呀?
那時的promotion是差不多兩年前在教協買的,大概$200/a box set,好抵
那時我囝囝都未出世啊


子爵府

積分: 13621


17#
發表於 14-3-23 19:25 |只看該作者

回覆:estherbabe 的帖子

我用這個 好用




複式洋房

積分: 396


18#
發表於 14-3-24 22:34 |只看該作者

回覆:HamiBB 的帖子

但如果bb自己揸奶樽,鍾意一路飲一路將個樽轉黎轉去係咪唔啱用呢款?


大宅

積分: 1067


19#
發表於 14-4-3 08:16 |只看該作者

回覆:estherbabe 的帖子

我覺得個慢流量咀好慢,bb啜得好辛苦,快咀又急得滯、有咩方法?




複式洋房

積分: 477


20#
發表於 14-4-3 08:57 |只看該作者

引用:我覺得個慢流量咀好慢,bb啜得好辛苦,快咀

原帖由 yymami_baby 於 14-04-03 發表
我覺得個慢流量咀好慢,bb啜得好辛苦,快咀又急得滯、有咩方法?
Pigeon 有個cuter可cut下個孔$2x



點評

emily_money  應該唔會,佢防脹氣係靠個底排氣個設計  發表於 14-4-3 17:43
yymami_baby  會五會影響到防脹氣功能  發表於 14-4-3 15:23

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo