親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6545

好媽媽勳章


1#
發表於 07-7-20 16:00 |只看該作者
好想去日本旅行呀)))))))))))第一次去係咪跟團好d呢? 幾多月去好呀? 如跟團唱幾多錢去好呢?

thank!


大宅

積分: 3029


2#
發表於 07-7-20 20:01 |只看該作者
原文章由 ywpw 於 07-7-20 16:00 發表
好想去日本旅行呀)))))))))))第一次去係咪跟團好d呢? 幾多月去好呀? 如跟團唱幾多錢去好呢?

thank!

跟團食得好,酒店好,自由行,行得多,腳累
本人喜愛自由行,唱錢大約同團貴一樣。


男爵府

積分: 6545

好媽媽勳章


3#
發表於 07-7-20 20:46 |只看該作者
原文章由 mimicheng 於 07-7-20 20:01 發表

跟團食得好,酒店好,自由行,行得多,腳累
本人喜愛自由行,唱錢大約同團貴一樣。


我第一次去, 如果只係跟朋友shopping好似有d可惜, 點算好呢, 仲有無人可比意見我?


男爵府

積分: 7196


4#
發表於 07-7-21 17:34 |只看該作者
我都好想去旅行,行下
工作上離開吾到HK,無時間,而且擔心電話漫遊費太貴.
有時間給我去梗係跟團好啦


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo