嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 139


1#
發表於 14-3-8 00:56 |只看該作者
如題




複式洋房

積分: 341


2#
發表於 14-3-8 09:49 |只看該作者

回覆:孖B選擇東區定瑪麗好D呢?我住西灣河

緊係東區啦,我對孖剛生完,對Pre-Mature BBs 超好




伯爵府

積分: 15695


3#
發表於 14-3-8 10:58 |只看該作者
本帖最後由 Mochamiu 於 14-3-8 10:59 編輯

回覆 bigeyemui 的帖子

如果你係孖b, 東區每次產檢都只會果位"高級e生", 有一隻腳係拮下拮下o既
但佢十問九唔應
又會大遲到(試過一次遲2粒鐘), 感覺非常唔好


大宅

積分: 1168


4#
發表於 14-3-8 13:14 |只看該作者
我住北角,睇緊QM呀!頭幾次產檢會喺贊育,之後就會去番QM! 一個月見一次醫生,每次都會照超聲波聽心跳,另外Oscar,早期飲糖水同照結構都有期俾我!我覺得都跟得唔錯!


大宅

積分: 1635


5#
發表於 14-3-10 11:37 |只看該作者
I gave birth to my twins at QMH. Their NICU is good.


複式洋房

積分: 127


6#
發表於 14-3-11 15:22 |只看該作者
回覆 bigeyemui 的帖子

有得選去邊度生嗎﹖公立醫院唔係跟住址而定嗎﹖


複式洋房

積分: 139


7#
發表於 14-3-12 00:15 |只看該作者

回覆:kawaii268 的帖子

我2邊都可以住吖




大宅

積分: 1168


8#
發表於 14-3-12 14:37 |只看該作者
kawaii268 發表於 14-3-11 15:22
回覆 bigeyemui 的帖子

有得選去邊度生嗎﹖公立醫院唔係跟住址而定嗎﹖
QM其實誇區都可能會收!你打去問佢,佢會叫你留低電話,佢地check下個期睇下有冇位再覆番你收唔收你!我好彩佢肯收我,不過我有同佢講我孖b,唔知關唔關事!


大宅

積分: 1842


9#
發表於 14-3-12 17:43 |只看該作者
請問去東區做檢查既媽媽,你地有覆診無得揀時間?因為有兩次佢地安排左個時間我唔得閒,但問佢地有冇第二個時間俾我佢地一定話無


同埋如果check葡萄糖係咪一定要超早去架?


別墅

積分: 779


10#
發表於 14-3-21 10:18 |只看該作者

回覆:孖B選擇東區定瑪麗好D呢?我住西灣河

有得揀就QMH啦,陳慧琳住九龍嘉多利山都去嗰度,有事冇事support都好好多。




大宅

積分: 1260


11#
發表於 14-3-21 17:43 |只看該作者

回覆:孖B選擇東區定瑪麗好D呢?我住西灣河

我都係住東區,因為之前係瑪麗有紀錄所以去返個到生。贊育第一次檢查時佢有問我返唔返東區生,我話可以既話我想係瑪麗生。我自己對東區感覺唔好,覺得佢地好求其。瑪麗兒科好好,可以簡既話一定係瑪麗!
不過有樣野要提妳,因為孖胎多數要住耐啲醫院,但妳就多數3,4日出院,所以妳要日日。去醫院睇都幾倦架,我個時日日搭的士來回都好倦,由其開完刀傷口痛到爆。


複式洋房

積分: 477


12#
發表於 14-3-26 23:28 |只看該作者

回覆:bigeyemui 的帖子

吾好諗咁多,瑪麗啦!D人係惡D,但都係為大家好,總之母子平安是最重要!




複式洋房

積分: 366


13#
發表於 14-4-3 00:44 |只看該作者
of course QMH!


子爵府

積分: 10995


14#
發表於 14-4-3 00:59 |只看該作者

回覆:孖B選擇東區定瑪麗好D呢?我住西灣河

我喺東區生,有得簡,我會建議瑪麗


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo