嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 581


1#
發表於 14-3-13 12:40 |只看該作者
各位媽媽,我而家24w,打算睇個日子搬屋,有無媽咪試過?有啲朋友話可以搬有啲又話唔可以,都唔知點好,但我而家住村屋,遲下夏天坐月熱不特止,仲有好多蚊,怕咬到兩個寶貝,所以好煩惱


伯爵府

積分: 18559


2#
發表於 14-3-13 13:12 |只看該作者

回覆:搬屋?

我以前都係住村屋,有左20wks就搬返去有地鐵既屋苑!其實睇你自己迷唔迷信,信就岀左世先搬囉!




男爵府

積分: 7772


3#
發表於 14-3-13 14:17 |只看該作者
我第一胎時大約5個月嗰陣搬過,因為要搬近爺爺嫲嫲。冇乜特別喎。


別墅

積分: 581


4#
發表於 14-3-13 15:53 |只看該作者
禁你地有無特別避忌做左啊?其實我同c6好想搬,我連樓梯都開始行得吃力,但老人家唔放心,好想說服佢地


男爵府

積分: 7772


5#
發表於 14-3-13 17:08 |只看該作者
回覆 幸福爸媽 的帖子

無特別避忌喎,搬嗰時我都在場添,咁當然冇落手落腳搬啦,只係負責睇頭睇尾囉。


別墅

積分: 581


6#
發表於 14-3-14 10:44 |只看該作者
回覆 Shellley 的帖子

Thank you


複式洋房

積分: 180


7#
發表於 14-3-14 11:33 |只看該作者

回覆:幸福爸媽 的帖子

我就孖B係e院出咗世,由老公同工人去搬,所以BBs可出院就返新屋,真係怕有事影響孖B,所以唔敢出世前搬。




複式洋房

積分: 427


8#
發表於 14-3-19 17:56 |只看該作者

回覆:幸福爸媽 的帖子

我6個月果時搬過,所有嘢c6攪掂同埋阿妹來幫手,自己等所有嘢攪掂先執啲輕嘢,無問題喎,如果你打算搬,我就覺得陀住5、6個月果時搬最好,你諗吓孖B出咗世會好忙仲要照顧住佢哋來搬,又驚整親佢哋仲麻煩,除非你等佢哋再大啲先搬啦。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo