嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1797


1#
發表於 14-3-15 08:05 |只看該作者
之前既post因為太多朋友要pm攞電話介紹,所以被鎖版了,如須要pm請直接pm我,唔好係版面留言~謝謝大家!


開始明白平野冇好既道理,都未做,未比錢就已經知道佢既冇交帶,冇責任心!
話說我係朋友介紹下打去搵呢間叫MY HEMA XXXX 上門幫BB正手腳摸既公司,問左價錢,
係28號約晒時間,係30號2-3點上門做摸,當然我上過去佢個專業度睇,都知道佢有難處,可能會遲到,
咁我到3點半SEND個WHATSAPP比佢問佢幾點到,冇覆!3點9,4點3,6點7,到7點4,打去都係冇人聽電話,
6點後既電話仲要係CUT 線!
自問我約人送貨,從來都唔會要人話幾點就一定要到,因為我都知一定會有阻塞!但起碼都要有交帶囉,
打個電話嚟交代一聲唔係咁難姐...咁大個人做生意唔係咁做囉!你有野做,我都有野做,唔係要我一個下午係度等你囉...
宜家冇得正份禮物送比我個仔,你開心喇...
我真係對你好失望...幾平都冇用喇....


禁止訪問

積分: 572


2#
發表於 14-3-15 17:51 |只看該作者

回覆:好失望既BB手腳摸公司

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 572


3#
發表於 14-3-15 17:58 |只看該作者

回覆:好失望既BB手腳摸公司

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1797


4#
發表於 14-3-15 23:06 |只看該作者

回覆:milkichan0829 的帖子

希望可以係度見到有朋友留言係讚賞你既改變!



子爵府

積分: 11042

BK Milk勳章


5#
發表於 14-3-19 17:52 |只看該作者

回覆:好失望既BB手腳摸公司

如果唔係幫人哂相,就應該講比人聽,一睇到用白字打印出來既BB相,我諗無人會鐘意囉


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


6#
發表於 14-3-19 21:59 |只看該作者

回覆:好失望既BB手腳摸公司

嘩,對呢間嘢完全無信心,約好咗竟然甩底,啲相又唔係「沖曬」,呢啲好基本嘢都做唔到,真係好難儲客




禁止訪問

積分: 572


7#
發表於 14-3-20 08:32 |只看該作者

引用:如果唔係幫人哂相,就應該講比人聽,一睇到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 572


8#
發表於 14-3-20 08:33 |只看該作者

引用:如果唔係幫人哂相,就應該講比人聽,一睇到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 572


9#
發表於 14-3-20 08:36 |只看該作者

引用:嘩,對呢間嘢完全無信心,約好咗竟然甩底,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2640


10#
發表於 14-3-20 16:52 |只看該作者
當日家中有忽發事情,怱忙之中忘了帶時間表和電話出門--> 你係咪每隔幾日就有急事聽唔到/打唔到電話? 我朋友當中都有幾個人中咗招(包括我), 遲到、唔聽電話、甩底無交帶、交唔到貨樣樣齊.....好啦, 終於到送貨, 個相架係無任何包裝, 無盒無袋乜都無, 請問叫我點收藏呢? 我而家都仲未搵到個啱size 嘅盒, 又驚會整花壓爛, 局住我要放出嚟, 想收埋都唔得。 整得靚激氣d都算, 個成品出到黎比人話整得唔靚呀! 講真, 如果我以後會再整手模, 就算你有改善, 我都怕怕啦!


水晶宮

積分: 53050


11#
發表於 14-3-20 17:32 |只看該作者

回覆:好失望既BB手腳摸公司

i went for lovesquare



you completed my life <3


洋房

積分: 95


12#
發表於 14-3-21 15:51 |只看該作者

回覆:好失望既BB手腳摸公司

I went for memory station
myphoto.jpg




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo