心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 475


1#
發表於 07-8-23 15:30 |只看該作者
覺唔覺得有o左小朋友後 , D時間過得好快?
D時間好似唔夠駛o甘?

[ 本文章最後由 bluesoul 於 07-8-23 15:31 編輯 ]


侯爵府

積分: 24124


2#
發表於 07-8-23 15:41 |只看該作者
非常認同你之說法, 一邊返工一邊照顧小朋友, 沒有私人時間
原文章由 bluesoul 於 07-8-23 15:30 發表
覺唔覺得有o左小朋友後 , D時間過得好快?
D時間好似唔夠駛o甘?
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 07-8-27 18:05 |只看該作者
直頭覺呀! 我个女現家9歲啦!我仲記得佢bb時嘅感覺,轉个頭

咁大个,時間真快,自己就快老啦!


禁止訪問

積分: 29218

畀面勳章


4#
發表於 07-8-27 20:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11206


5#
發表於 07-8-27 21:00 |只看該作者
仲有d野好似做極做5晒咁.

原文章由 bluesoul 於 07-8-23 15:30 發表
覺唔覺得有o左小朋友後 , D時間過得好快?
D時間好似唔夠駛o甘?


民房

積分: 104


6#
發表於 07-8-28 02:04 |只看該作者
原文章由 豆丁 於 07-8-27 21:00 發表
仲有d野好似做極做5晒咁.



尤其小學階段............開學...測驗...聖誔假期...考試...新年假期...測驗...復活節假期...考試...暑假..............又一年喇..................我都由少女.............................變中女喇......:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( !!!!!!!!!!!!!!!!


大宅

積分: 4234

好媽媽勳章


7#
發表於 07-8-28 02:31 |只看該作者
唉,我都覺得好快過呀!


而家熹熹出世都過左一年,我好懷念佢出世果陣呀!
太快啦,一貶眼就過哂!我好想返轉頭呀
無論世界點變都好~媽媽永遠都愛熹熹同楓楓
熹熹豬2006年4月10日出世.楓楓豬2008年2月4日.
健康才是財富~希望2隻豬身體健康^-^


民房

積分: 104


8#
發表於 07-8-28 02:39 |只看該作者
原文章由 寶寶儀 於 07-8-28 02:31 發表
唉,我都覺得好快過呀!


而家熹熹出世都過左一年,我好懷念佢出世果陣呀!
太快啦,一貶眼就過哂!我好想返轉頭呀




生多個咪得囉


大宅

積分: 3961


9#
發表於 07-8-29 01:40 |只看該作者
超快....大女都K2, 細女返PG.....
係BK蒲都4年LU~~~

原文章由 寶寶儀 於 07-8-28 02:31 發表
唉,我都覺得好快過呀!


而家熹熹出世都過左一年,我好懷念佢出世果陣呀!
太快啦,一貶眼就過哂!我好想返轉頭呀


侯爵府

積分: 24035

好媽媽勳章 大廚勳章


10#
發表於 07-8-29 14:39 |只看該作者
原文章由 J_D74 於 07-8-29 01:40 發表
超快....大女都K2, 細女返PG.....
係BK蒲都4年LU~~~



I feel that I'm growing older day by day:cry: :cry: .

Esp when I see some others, like young friends, unluckily got passed away of cancer/heart dissease, I feel that day for myself is coming nearer and nearer.:cry: :cry: And frankly Ifeel myself getting weaker compared to the time before giving birth.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo