懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4526


1#
發表於 14-4-1 17:40 |只看該作者
上年去到8週無左心跳,剛剛應該5週左右

早幾日個肚都有d扯住痛,但呢幾日又好似無左肚扯感覺,好擔心會唔會又....

想問下各位jm 如果個胎真係有事,係咪會無左肚扯/痛既感覺架?分享下




大宅

積分: 1457


2#
發表於 14-4-1 18:39 |只看該作者

回覆:pizzafat 的帖子

有時扯吓扯吓係正常架,又有時好似谷m咁。只要無見紅無肚痛就ok,唔洗太擔心,保持心境愉快。by the way我而家都係5週


大宅

積分: 1632


3#
發表於 14-4-1 18:41 |只看該作者

回覆:初孕肚痛

醫生話扯下扯下痛係正常,如果中間拿住咁痛就唔正常


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo