嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 706


1#
發表於 07-8-30 13:32 |只看該作者
BB剛開始轉奶粉今天早上已柯了3次, 請問是否正常?急急急!

bb剛6個月大, 之前食森永唔係好吸收, 所以而家轉食a+, 但係我好怕, 唔知點?
阿仔要返學啦大個仔啦!!


大宅

積分: 1113


2#
發表於 07-8-30 16:24 |只看該作者
會唔會唔關奶粉事嫁? bb會唔會吽牙仔??轉奶粉要等佢胃口好番先轉播, 上次個奶粉sales話一般會過左6個月,避開吽牙時期轉奶,,如果繼續錦痾,,睇e生好d.


別墅

積分: 706


3#
發表於 07-8-31 11:44 |只看該作者
原文章由 fannylki 於 07-8-30 16:24 發表
會唔會唔關奶粉事嫁? bb會唔會吽牙仔??轉奶粉要等佢胃口好番先轉播, 上次個奶粉sales話一般會過左6個月,避開吽牙時期轉奶,,如果繼續錦痾,,睇e生好d.


吽牙係唔係一定會肚"柯"?通常"柯幾多日?
我個仔琴日總共"柯"左7次, pet pet 都紅左又痛, 見左醫生可能係腸胃炎, 而家已經無"柯", 但係我奶奶就話係吽牙唔駛睇醫生"柯"多幾次就無事, 睇醫生又貴, 多數係熱氣.
阿仔要返學啦大個仔啦!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo