跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1171

好媽媽勳章


1#
發表於 07-9-6 12:10 |只看該作者
:-P :-P :-P


男爵府

積分: 5158


2#
發表於 07-9-7 10:20 |只看該作者
原文章由 wilson_toby 於 07-9-6 12:10 發表
:-P :-P :-P


喺醫院嗰幾日坐下呢種水泡感覺上會舒服少少, 如果間醫院有就問d姑娘借一個用下. 我生大仔嘅時候都有坐,不過坐嘅時候都要”就”住個傷口坐.本來諗住買番個喺屋企用,不過後來我陪月auntie建議唔需要,坐cushion都okay, 唔好嘥錢


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo