懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   8


複式洋房

積分: 388


1#
發表於 14-4-9 10:36 |只看該作者
如題,多謝


大宅

積分: 2721


2#
發表於 14-4-9 10:44 |只看該作者

回覆:求好食薑醋整法

我都想知,上一胎整到好杰,唔知係咪早煲同煲得太密


別墅

積分: 873


3#
發表於 14-4-9 10:48 |只看該作者

回覆:求好食薑醋整法

太早放豬腳就會好杰!


大宅

積分: 4409


4#
發表於 14-4-9 11:09 |只看該作者

回覆:求好食薑醋整法

有冇試過落鹹蛋?我以前未見識過,到我生咗,開頭幾轉都只有雞蛋,後來我奶奶唔知邊度聽到人哋講落鹹蛋都得,佢就加咗鹹蛋落去,點知其他人嚟食都覺得意外,啲鹹蛋唔會好鹹,同薑醋一齊食好夾。





大宅

積分: 2920


5#
發表於 14-4-9 11:14 |只看該作者
悅和教你煮薑醋

http://www.yuetwo.com.hk/index.p ... /news&news_id=1


大宅

積分: 1375


6#
發表於 14-4-9 11:30 |只看該作者
我都想知


複式洋房

積分: 388


7#
發表於 14-4-9 13:15 |只看該作者
:),都於 14-4-9 11:09
有冇試過落鹹蛋?我以前未見識過,到我生咗,開頭幾轉都只有雞蛋,後來我奶奶唔知邊度聽到人哋講落鹹蛋都得 ...
尸尸心尸心聽過。好食


複式洋房

積分: 388


8#
發表於 14-4-9 13:20 |只看該作者
我就知道早煲薑無咁辣,


大宅

積分: 4409


9#
發表於 14-4-9 14:17 |只看該作者

引用:我就知道早煲薑無咁辣,

原帖由 luengtong 於 14-04-09 發表
我就知道早煲薑無咁辣,
係呀!我試過有同事即煲即請我飲,雞蛋都只係啱啱掉落去烚熟,哇!嗰次好辣!




大宅

積分: 1967


10#
發表於 14-4-9 15:43 |只看該作者
回覆 肥騰騰B媽:) 的帖子

即係鴨蛋當雞蛋咁樣烚完去殼再同豬腳一齊煲?


複式洋房

積分: 388


11#
發表於 14-4-9 15:57 |只看該作者
騰B媽:薑 發表於 14-4-9 14,7
係呀!我試過有同事即煲即請我飲,雞蛋都只係啱啱掉落去烚熟,哇!嗰次好辣!



...
土田賣左十斤薑十斤八珍甜醋。99話要放糖炒薑。覺得怪怪地。


大宅

積分: 4409


12#
發表於 14-4-9 16:15 |只看該作者

引用:回覆+肥騰騰B媽:)+的帖子即係鴨蛋當雞蛋咁

原帖由 solam13214 於 14-04-09 發表
回覆 肥騰騰B媽:) 的帖子

即係鴨蛋當雞蛋咁樣烚完去殼再同豬腳一齊煲?
一煲醋裏面有雞蛋,又有鹹蛋。嗰時我奶奶落雞蛋會摵咗殻先加入啲醋,鹹蛋會只係洗乾淨個殻就咁加入去,食之前一晚先加入啲醋度煲。




大宅

積分: 4409


13#
發表於 14-4-9 16:17 |只看該作者

引用:Quote:騰B媽:薑+發表於+14-4-9+14,7+係呀!

原帖由 luengtong 於 14-04-09 發表
土田賣左十斤薑十斤八珍甜醋。99話要放糖炒薑。覺得怪怪地。
但啲醋已經係甜醋喇喎!




大宅

積分: 1478


14#
發表於 14-4-9 16:23 |只看該作者

回覆:求好食薑醋整法

未聽過炒薑落糖,落鹽炒就聽過。整薑醋有好多方法,個個人唔同


大宅

積分: 4645


15#
發表於 14-4-9 17:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+solam13214+於+14-04-09+發表

原帖由 肥騰騰B媽:) 於 14-04-09 發表
一煲醋裏面有雞蛋,又有鹹蛋。嗰時我奶奶落雞蛋會摵咗殻先加入啲醋,鹹蛋會只係洗乾淨個殻就咁加入去,食之 ...
係呀!食前先加鹹旦,唔係醋都會變咸,但個黃起沙真係好好味!




大宅

積分: 4409


16#
發表於 14-4-9 18:15 |只看該作者

引用:未聽過炒薑落糖,落鹽炒就聽過。整薑醋有好

原帖由 fannykongsf 於 14-04-09 發表
未聽過炒薑落糖,落鹽炒就聽過。整薑醋有好多方法,個個人唔同

...
係呀,我都聽過落少少鹽炒,未聽過落糖。




禁止訪問

積分: 1732


17#
發表於 14-4-9 18:20 |只看該作者

回覆:luengtong 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo