立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6839
王國長老
積分: 144537
原文章由 joyce_baby 於 07-10-10 12:28 發表 想問下e+可唔可以用浸完冬菇(係乾冬菇)ge水煲粥比bb食, 咁d粥咪有味lor, 我諗都幾香, d冬菇又可以攞lei整餸, 唔駛d肉煲完都唔好食(大人)
大宅
積分: 3371
原文章由 3.2. 於 07-10-10 14:52 發表 小倩~ d湯有油,怕唔怕肥,肚柯呢?
原文章由 joyce_baby 於 07-10-10 14:56 發表 咁係咪即係可以用浸冬菇d水呀? 我係驚又話太細未食得, 易敏感之類呀.
原文章由 小倩 於 07-10-9 21:06 發表 買肉時同豬肉佬講, 淋啲, 瘦啲, 煲粥仔俾BB食... 煲完如果"好油", 咪用個密窿薄網撇咗面浸油囉... (隔油壺都唔夠清, 煲完薑醋要撇油, 我都係用呢啲網咋) 不過講油, 奶粉咪仲多肥油 ...
原文章由 小倩 於 07-10-10 15:08 發表 可以呀~ 冬菇好似唔會敏感喎
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy