跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6733


1#
發表於 07-10-27 19:54 |只看該作者
請問你地個bb依家用緊咩碼尿片? 呢個碼數用左幾耐? bb依家幾磅? 諗住幾時換大一個碼?


別墅

積分: 869


2#
發表於 07-10-27 22:42 |只看該作者
L size
21 pounds
dont know when will I need to change


大宅

積分: 1825


3#
發表於 07-10-28 00:10 |只看該作者
m碼片.用左差唔多3個月la~上次返健康院既時間.差唔多16磅..!!!我岩岩諗住同佢換另一隻牌子尿片.不過暫時都會用住m先


男爵府

積分: 9363


4#
發表於 07-10-28 00:22 |只看該作者
我都係用m碼....不過唔知幾時換L碼


洋房

積分: 76


5#
發表於 07-10-28 00:37 |只看該作者
用緊中碼,依家19磅,我見都仲用得着中碼,所以未考慮換大碼,遲d可能考慮穿pampers輕鬆穿紙尿褲。


伯爵府

積分: 19660


6#
發表於 07-10-28 00:44 |只看該作者
瞳瞳而家19磅幾,用緊M碼,轉左一個月多D...


子爵府

積分: 10105


7#
發表於 07-10-28 00:47 |只看該作者
豬仔20磅,用緊L碼片片 唔記得轉咗幾耐LA:mrgreen:
我諗到佢條好緊嗰陣,我就轉SIZE囉~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo