網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   9


珍珠宮

積分: 34064


1#
發表於 14-7-9 12:57 |只看該作者
好似呢隻
1404881848751.jpg


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 14-7-9 13:03 |只看該作者

回覆:有無遊水袋 推介

等今日收貨後分享。


珍珠宮

積分: 34064


3#
發表於 14-7-9 13:24 |只看該作者

引用:等今日收貨後分享。

原帖由 小肥§澄 於 14-07-09 發表
等今日收貨後分享。
wait u tks


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 14-7-9 17:21 |只看該作者

回覆:有無遊水袋 推介


1404896063729.jpg



大宅

積分: 1536


5#
發表於 14-7-9 17:24 |只看該作者

引用:+

原帖由 小肥§澄 於 14-07-09 發表
請提供link




珍珠宮

積分: 34064


6#
發表於 14-7-9 17:24 |只看該作者
小肥§澄 發表於 14-7-9 17:21

OK 嗎?
有無LINK?


男爵府

積分: 9423


7#
發表於 14-7-9 17:29 |只看該作者

回覆:有無遊水袋 推介

我之前買左個細既, 係唔入水, 但而家想買個大。


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 14-7-9 17:29 |只看該作者
橙色,舊年暑假前買,每星期用1次,用左1年有D殘,但仲可以用,3隻中最軟身及輕身,但因為嫌單揹時冇咁好揹,所以今年試下其他。
http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=9ae9oopb716

綠色及黑色同一間,料都係同一種,但綠色出面有袋,去沙灘時可以擺電話,但相對橙色會重身及厚身,防水能力强(橙色防水能力都ok,普通遊水絕對冇問題,比我之前係千色店$1xx仲要好)
http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=9ae9oop72f7


男爵府

積分: 9423


9#
發表於 14-7-9 17:36 |只看該作者

引用:橙色,舊年暑假前買,每星期用1次,用左1年

原帖由 小肥§澄 於 14-07-09 發表
橙色,舊年暑假前買,每星期用1次,用左1年有D殘,但仲可以用,3隻中最軟身及輕身,但因為嫌單揹時冇咁好揹 ...
我都係幫襯橙色, 不過唔夠放浮板, 要換大啲。 橙色料真係好正, 最緊要唔漏水, 不過唔好揹。


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 14-7-9 17:46 |只看該作者
sambb 發表於 14-7-9 17:36
我都係幫襯橙色, 不過唔夠放浮板, 要換大啲。 橙色料真係好正, 最緊要唔漏水, 不過唔好揹。

...
係,就係因為唔好揹我先諗住轉款,有種浮板2邊有揸手位可以扣落袋。


珍珠宮

積分: 34064


11#
發表於 14-7-9 18:04 |只看該作者
sambb 發表於 14-7-9 17:36
我都係幫襯橙色, 不過唔夠放浮板, 要換大啲。 橙色料真係好正, 最緊要唔漏水, 不過唔好揹。

...

幾大夠放 浮板? 15 L ok?


男爵府

積分: 9423


12#
發表於 14-7-9 18:16 |只看該作者

引用:Quote:sambb+發表於+14-7-9+17:36+我都係幫

原帖由 hippoo 於 14-07-09 發表
幾大夠放 浮板? 15 L ok?
15L唔夠放, 我又唔想加帶係浮板掛係出面,所以要搵大個啲。。


大宅

積分: 3808


13#
發表於 14-7-10 00:20 |只看該作者

回覆:sambb 的帖子

呢個袋是不是浮潛用架?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo