家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2931


1#
發表於 14-7-19 23:16 |只看該作者
入面都吾夠一百人仔
如我再去返話吾見咭
甘多年了,預冇一百
怕只怕會吾會仲要俾手續費
有冇人知可否幫我問下




大宅

積分: 3625


2#
發表於 14-7-20 09:38 |只看該作者

回覆:n年前海關出面中銀開戶吾見張咭

點解唔自己直接打上去問?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo