2014年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 267


1#
發表於 14-8-7 15:26 |只看該作者
我八月中就要返工……但係baby d schedule 又未穩定……同埋吾想比陪月抱……baby 一喊陪月就抱(成曰抱令到baby 成日扭抱,搞到我夜晚又要抱!!!吾抱又喊……越喊越激!)……又比人奶佢吃……成日吃(陪月係新手)

我可以点做?


大宅

積分: 4177


2#
發表於 14-8-8 10:59 |只看該作者

回覆:有冇全人奶,但就要返工的媽咪可以分亨你地点準備?

全人奶B,2個月自己湊,下星期返工,
儲奶,俾BB用奶樽試下,俾奶咀
奶樽試過兩三次肯食,只係食得慢
奶咀就要拎著俾B先啜到
食奶唔定時,唔喊就唔抱
健康院姑娘教喊要理佢,唔可以由佢
如果食飽,片乾淨又唔太緊,可能因為不安先喊,可以嘗試同佢傾計,用玩具分散注意,用手拍下心口


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo