跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4410


1#
發表於 08-1-7 18:14 |只看該作者
唔該各媽咪踴躍支持下(響你可以幫手既項目寫你既BK名)

  • 收錢, 媽咪及BB資料, 要定時去BKUPDATE (1)
  • 接待員(3)
  • SPONSOR (上次XMAS因為太近929,所以好難搵SPONSOR, 今次應該可以呱?)
  • 司儀(2)
  • 遊戲統籌,包括收集意見及策劃(2)
  • 買禮物及其他用品(2-3)
  • 攝影師(2-3)
  • 帶位及現場支援(2)


大宅

積分: 1787


2#
發表於 08-1-7 18:19 |只看該作者
我諗都係我來收資料啦
上次做開有經驗嚕!!

【2007豬頭一歲PARTY】- 義工招募


唔該各媽咪踴躍支持下(響你可以幫手既項目寫你既BK名)

  • 收錢, 媽咪及BB資料, 要定時去BKUPDATE (1) -----yvette8026腸仔包媽
  • 接待員(3)
  • SPONSOR (上次XMAS因為太近929,所以好難搵SPONSOR, 今次應該可以呱?)
  • 司儀(2)
  • 遊戲統籌,包括收集意見及策劃(2)
  • 買禮物及其他用品(2-3)
  • 攝影師(2-3)
  • 帶位及現場支援(2
    原文章由 CoffeeCake 於 08-1-7 18:14 發表
    唔該各媽咪踴躍支持下(響你可以幫手既項目寫你既BK名)


    收錢, 媽咪及BB資料, 要定時去BK度UPDATE (1位)接待員(3位)搵SPONSOR (上次XMAS因為太近929,所以好難搵SPONSOR, 今次應該可以呱?)司儀(2位)遊 ...


[ 本文章最後由 yvette8026 於 08-1-7 18:20 編輯 ]


禁止訪問

積分: 1578


3#
發表於 08-1-7 20:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1358


4#
發表於 08-1-7 20:58 |只看該作者
【2007豬頭一歲PARTY】- 義工招募


唔該各媽咪踴躍支持下(響你可以幫手既項目寫你既BK名)

  • 收錢, 媽咪及BB資料, 要定時去BKUPDATE (1) -----yvette8026腸仔包媽
  • 接待員(3) -----pusal(澔朗豬豬), kissmaggie
  • SPONSOR (上次XMAS因為太近929,所以好難搵SPONSOR, 今次應該可以呱?)
  • 司儀(2)
  • 遊戲統籌,包括收集意見及策劃(2)
  • 買禮物及其他用品(2-3)
  • 攝影師(2-3)
  • 帶位及現場支援(2


[ 本文章最後由 kissmaggie 於 08-1-7 22:44 編輯 ]

:-P [size=medium]我小王子三月廿七日出o左世了,奇妙旅程展開喇,每日無盡變化同新奇驚喜,我同老公都娛樂無窮

http://hk.myblog.yahoo.com/maggie_709/


複式洋房

積分: 441


5#
發表於 08-1-8 09:51 |只看該作者
【2007豬頭一歲PARTY】- 義工招募


唔該各媽咪踴躍支持下(響你可以幫手既項目寫你既BK名)

  • 收錢, 媽咪及BB資料, 要定時去BKUPDATE (1) -----yvette8026腸仔包媽
  • 接待員(3) -----pusal(澔朗豬豬), kissmaggie
  • SPONSOR (上次XMAS因為太近929,所以好難搵SPONSOR, 今次應該可以呱?) jy2283, 希望幫到手啦, 唔知有無D咩想sponsor 呢? 如有, 請pm 我啦, 多謝
  • 司儀(2)
  • 遊戲統籌,包括收集意見及策劃(2)
  • 買禮物及其他用品(2-3)
  • 攝影師(2-3)
  • 帶位及現場支援(2


[ 本文章最後由 jy2283 於 08-1-8 10:34 編輯 ]


別墅

積分: 636


6#
發表於 08-1-8 10:28 |只看該作者
【2007豬頭一歲PARTY】- 義工招募


唔該各媽咪踴躍支持下(響你可以幫手既項目寫你既BK名)


  • 收錢, 媽咪及BB資料, 要定時去BKUPDATE (1) -----yvette8026腸仔包媽
  • 接待員(3) -----pusal(澔朗豬豬), kissmaggie ,

mrsyam
  • SPONSOR (上次XMAS因為太近929,所以好難搵SPONSOR, 今次應該可以呱?) jy2283, 希望幫到手啦, 唔知有無D咩想sponsor 呢? 我暫時, 淨係聯絡左"Kawaii"日本肝油丸乍!!我都想找d toy, 不過, 無咩 idea.
  • 司儀(2)
  • 遊戲統籌,包括收集意見及策劃(2)
  • 買禮物及其他用品(2-3)
  • 攝影師(2-3)
  • 帶位及現場支援(2


大宅

積分: 4718


7#
發表於 08-1-9 09:40 |只看該作者
唔該各媽咪踴躍支持下(響你可以幫手既項目寫你既BK名)


  • 收錢, 媽咪及BB資料, 要定時去BKUPDATE (1) -----yvette8026腸仔包媽
  • 接待員(3) -----pusal(澔朗豬豬), kissmaggie ,

mrsyam
  • SPONSOR (上次XMAS因為太近929,所以好難搵SPONSOR, 今次應該可以呱?) jy2283, 希望幫到手啦, 唔知有無D咩想sponsor 呢? 我暫時, 淨係聯絡左"Kawaii"日本肝油丸乍!!我都想找d toy, 不過, 無咩 idea.
  • 司儀(2)
  • 遊戲統籌,包括收集意見及策劃(2)
  • 買禮物及其他用品(2-3) -waitingbaby2006
  • 攝影師(2-3)
  • 帶位及現場支援(2位) -waitingbaby2006
hello


大宅

積分: 3764


8#
發表於 08-1-10 02:30 |只看該作者
今次我真係要退下來了,因為而家要返工,無時間lu.......但係我精神上都一樣會支持你地架.....義工們,加油呀~~~~

我mami寫左個blog比我呀,得閒黎睇下呀.....http://hk.myblog.yahoo.com/jamiequeenie/


大宅

積分: 1355


9#
發表於 08-1-10 02:35 |只看該作者
各位0703既義工mama, 我都會幫手call sponsor, 但我唔落名,有既話我直接通知負責既mama, 可唔可以呀?
唔好意思,只係想幫下手,出下力,但工作真係好唔定時, 所以唔敢落名負責任, 唔好見怪!


大宅

積分: 4718


10#
發表於 08-1-10 11:32 |只看該作者
我係waiting list,所以我唔知可唔可以去又唔知可唔可以幫到手.:-(
hello


男爵府

積分: 9386

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 08-1-11 01:26 |只看該作者
原文章由 朱寶 於 08-1-10 02:35 發表
各位0703既義工mama, 我都會幫手call sponsor, 但我唔落名,有既話我直接通知負責既mama, 可唔可以呀?
唔好意思,只係想幫下手,出下力,但工作真係好唔定時, 所以唔敢落名負責任, 唔好見怪! ...



ME TOO!其實可唔可以POST出搵咗邊D SPONSOR呀!(得唔得都POST)以免重覆!另外係咪可以搵D FOR媽咪嘅呢?


複式洋房

積分: 441


12#
發表於 08-1-11 09:37 |只看該作者

Sponsor

大家好,

因為, sponsor 個 list 仍在不斷 update 當中, 所以, 暫時唔會post 出黎(以免唔update 又混亂, 亦唔想太過 comm.).

由於, 有些媽媽想加入義工, 幫手搵sponsor, 我已知道的, 都給她們發了pm 及 e-mail 個 list, 以便大家繼續跟進, 討論及避免重覆左 d sponsor.

所以, 如果仲有其他媽媽有興趣加入, 幫手搵 sponsor 既話, 請給我 pm 先, 等大家有個共識, 唔該晒!





原文章由 COE1205 於 08-1-11 01:26 發表



ME TOO!其實可唔可以POST出搵咗邊D SPONSOR呀!(得唔得都POST)以免重覆!另外係咪可以搵D FOR媽咪嘅呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo