自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 635


1#
發表於 08-1-25 13:52 |只看該作者
:-( :-( :-(

[ 本文章最後由 minipooh 於 08-1-25 13:54 編輯 ]


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-1-25 13:57 |只看該作者
唔好咁啦...有工作...有手有腳...已經比好多人好...


大宅

積分: 1420


3#
發表於 08-1-25 13:59 |只看該作者
唔駛喊,我同你一樣,咩都無,仲要做埋其他dept既野(人事部要做埋會計部d野),不過我覺得最唔開心既就係,同一個dept,分別會咁大,有d就一日放假放到黑無人嘈,同埋佢一放假我就要聽埋電話,因為佢係reception,做左幾十年咩都話唔識唔知,我做左唔夠2年,話唔識就比人鬧,最pk既一樣野係,佢返工淨係上網,都有雙糧出,我做幾份工就無,仲一日到黑話自己好忙好多野做,忙住上網囉,忙忙忙,忙唔忙得過我呀,officer無返工,我要做officer d野, follow老細,個reception唔返工, 我要聽埋電話, 試過有一次2個都無返工,我連去小解都去唔到,咁你話我係唔係仲慘
,




原文章由 minipooh 於 08-1-25 13:52 發表
:-( :-( :-(

[ 本文章最後由 yst424 於 08-1-25 14:01 編輯 ]


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 08-1-25 13:59 |只看該作者
我都好唔得你幾多

原文章由 minipooh 於 08-1-25 13:52 發表
:-( :-( :-(


別墅

積分: 635


5#
發表於 08-1-25 14:09 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-1-25 13:57 發表
唔好咁啦...有工作...有手有腳...已經比好多人好...


多謝貝貝安慰!
jamieconnie, yst424我哋同病相鄰 lor.


別墅

積分: 752


6#
發表於 08-1-25 14:14 |只看該作者
我公司都無, 雖然生意多咗好多, 不過成本更加得仲多, 加埋人民幣升到咁, 分分鐘無得幾多賺.


伯爵府

積分: 17387

醒目開學勳章


7#
發表於 08-1-25 14:14 |只看該作者
我都係咩都冇 做就有我份, 成人話你打個電話好快傘, 打親都係政府部門, 等好鬼耐都冇人聽


禁止訪問

積分: 36506

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 08-1-25 14:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 08-1-25 14:25 |只看該作者
me 3 la :;pppp:
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


禁止訪問

積分: 2840


10#
發表於 08-1-25 14:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10525


11#
發表於 08-1-25 14:30 |只看該作者
又話出面加好多人工..我都唔多覺


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 08-1-25 14:35 |只看該作者
咁你又真係幾慘喎, 咁唔公平既
原文章由 yst424 於 08-1-25 13:59 發表
唔駛喊,我同你一樣,咩都無,仲要做埋其他dept既野(人事部要做埋會計部d野),不過我覺得最唔開心既就係,同一個dept,分別會咁大,有d就一日放假放到黑無人嘈,同埋佢一放假我就要聽埋電話,因為佢係reception,做左幾十年咩 ...
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


13#
發表於 08-1-25 14:39 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: :cry: 咁又真係幾慘, 咁你地有無打算轉工呀 ?


大宅

積分: 1420


14#
發表於 08-1-25 14:42 |只看該作者
係,......鬼叫我唔識擦鞋咩,果d咁既人,一句話唔識/唔知就咩都唔駛做,仲有雙糧出添,一日返黎坐到黑,叫佢做野,佢就話自己要聽電話,好忙,但係係人行過都淨係見佢上網上yahoo.....,成日
係度扮可憐,不知所謂,咩都唔識,咁都唔比人炒

原文章由 juicypig 於 08-1-25 14:35 發表
咁你又真係幾慘喎, 咁唔公平既


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 08-1-25 14:43 |只看該作者
我係一個4x既mama點轉呀,有人請咩

原文章由 BonnieKam 於 08-1-25 14:39 發表
:cry: :cry: :cry: :cry: 咁又真係幾慘, 咁你地有無打算轉工呀 ?


子爵府

積分: 11202


16#
發表於 08-1-25 16:30 |只看該作者
我都驚緊無花紅兼人工加
我地做出口,RMB 一直升…害到每張單都無$賺, 外國客又厭貴 ! 唉 !


男爵府

積分: 7758

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 08-1-25 16:33 |只看該作者
不用唔開心, 好多人同你一樣.
;-)


伯爵府

積分: 17712

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 08-1-25 16:35 |只看該作者
我都冇~€
[img][/img][img align=left


男爵府

積分: 8049


19#
發表於 08-1-25 16:40 |只看該作者
我就有雙糧 ~ 但老闆講到明無人工加; 花紅就不"嬲"都無的:cry: :cry:
Don't worry!Be happy!


珍珠宮

積分: 38085


20#
發表於 08-1-25 16:41 |只看該作者
比上足, 比下有餘
大把低收入家庭都係咁樣過年架啦
最緊要一定人平平安安齊齊整整

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo