烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 6387


1#
發表於 08-2-5 12:28 |只看該作者
點至可以蒸得個面平滑的呢?尋晚蒸左個面好肉酸 ,是否因為用壓力煲?


大宅

積分: 1383


2#
發表於 08-2-5 13:40 |只看該作者
原文章由 dayday 於 08-2-5 12:28 發表
點至可以蒸得個面平滑的呢?尋晚蒸左個面好肉酸 ,是否因為用壓力煲?


我都係用壓力煲來蒸年糕架,我都遇過這問題,我試過個年糕蒸到好似火山爆發咁添呀,後來我發覺係因為個火太大,當我將個火轉到有咁細得咁細來蒸時,個糕會平滑D,你試下會唔會好D

另外....你蒸既時間幾長?我通常蒸30分鐘,其實我都唔知會唔太長時間,交流下心得,好嗎?


男爵府

積分: 6387


3#
發表於 08-2-5 13:51 |只看該作者
caca9191,
你都係呀,同埋好多水,我大慨蒸25分鐘(8"),係咪要用錫紙面?


大宅

積分: 1383


4#
發表於 08-2-5 14:15 |只看該作者
原文章由 dayday 於 08-2-5 13:51 發表
caca9191,
你都係呀,同埋好多水,我大慨蒸25分鐘(8"),係咪要用錫紙面?


我用fissler 8公升煲來蒸

我已經蒸過8底年糕和8底馬碲糕,我每次都係同一時間蒸兩底,即上下兩層咁蒸,個煲真係好好用,我摸索到佢用來蒸糕既注意事項

1. 不可以放太多水,否則D水會流入D糕裏面,如果真的有水流入個糕裏面,你只要倒去D水就可以
2. 有冇蓋鍚紙我都試過,我覺得唔蓋鍚紙會好D,個糕會靚D


男爵府

積分: 6387


5#
發表於 08-2-5 14:53 |只看該作者
蒸2底?好wor,你點放呀,我只放2"水,都入晒糕盆,我個格4"高.


大宅

積分: 1383


6#
發表於 08-2-5 16:05 |只看該作者
原文章由 dayday 於 08-2-5 14:53 發表
蒸2底?好wor,你點放呀,我只放2"水,都入晒糕盆,我個格4"高.


我個煲有一個有孔既蒸盆,個蒸盆直接放入煲內,不用放蒸架,否則個煲不夠高蒸兩層,加熱水份,我都係加約2”水到,水滾後放第一底糕入蒸盆內,呢底糕係浸係水度蒸,因此水份不可以加得太高,否則會好容易流入水份。再lon木筷子在蒸盆上,再放第二底糕,就可以la

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo