自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 14-9-25 02:42 |只看該作者
囡囡以家用緊 TT , 但次次食奶都漏,漏到成個下巴同件衫都濕哂,我唔知係佢食得太急定個奶嘴問題,同埋我發覺好多風,囡囡剛滿月,我想同佢轉奶樽,唔知邊隻好呢?

有經驗既 JM 請指教,謝謝!

愛 我 就 別 傷 害 我


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 14-9-25 02:52 |只看該作者
Chu Chu
細仔當年一路食一路漏
換過N隻樽 & 咀
最終都係用Chu Chu十字咀 (配普通Pigeon樽都無問題)
再大啲就轉Richell (PPSU)

你個TT係肥仔樽定係"瘦"款?
如果係瘦嘅, 可以試用十字咀
            


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 14-9-25 04:11 |只看該作者

引用:Chu Chu細仔當年一路食一路漏換過N隻樽 &

原帖由 小倩 於 14-09-25 發表
Chu Chu
細仔當年一路食一路漏
換過N隻樽 & 咀
肥樽

愛 我 就 別 傷 害 我


子爵府

積分: 14373


4#
發表於 14-9-25 04:21 |只看該作者

回覆:奶 樽 問 題 …

轉樽啦,唔夾你bb,我囝一出世就用tt飲人奶,食3安會漏1安,搞到我餵親都發癲,同埋飲完好多肚風,用左半個月之後轉用playtex ventaire,so far都幾好。



水晶宮

積分: 53016


5#
發表於 14-9-25 06:46 |只看該作者

回覆:奶 樽 問 題 …

你bb係咪啜得好大力㗎,如果係可以用chuchu喎


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 14-9-25 07:06 |只看該作者

引用:你bb係咪啜得好大力㗎,如果係可以用chuchu

原帖由 zoekayan 於 14-09-25 發表
你bb係咪啜得好大力㗎,如果係可以用chuchu喎
我仔當年咪又係啜得快
但又呑唔切囉~
初初仲用Dr Brown排氣
C6話洗parts洗餐懵
食完又要換衫換餐懵
最終落肚得個桔

            


大宅

積分: 2526


7#
發表於 14-9-25 07:10 |只看該作者

回覆:kitwong 的帖子

B free 好用,冇風,吾漏奶,但係好多parts 要洗,設計好似dr brown


子爵府

積分: 10583


8#
發表於 14-9-25 08:10 |只看該作者

引用:Chu Chu細仔當年一路食一路漏換過N隻樽 &

原帖由 小倩 於 14-09-25 發表
Chu Chu
細仔當年一路食一路漏
換過N隻樽 & 咀
我都係,用左TT 係咁漏,奶奶唔鍾意,轉左奶樽加十字咀,飲得又快又乾淨


珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


9#
發表於 14-9-25 08:18 |只看該作者

回覆:奶 樽 問 題 …

我仔用babisil 冇漏過
TT 真係食到一身係冇左半樽

唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 14-9-25 08:20 |只看該作者

回覆:奶 樽 問 題 …

TT 無得攪,配唔到奶咀

留待 d 樽開始舊,係時候更換果時,一次過換晒做 chu chu 無咁嬲

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


子爵府

積分: 13151


11#
發表於 14-9-25 08:24 |只看該作者

回覆:kitwong 的帖子

chu chu真係最好!買PPSU!




大宅

積分: 2747


12#
發表於 14-9-25 08:29 |只看該作者

回覆:奶 樽 問 題 …

我用最cheap既p牌,完全無事


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 14-9-25 08:33 |只看該作者

引用:我用最cheap既p牌,完全無事

原帖由 grid9000 於 14-09-25 發表
我用最cheap既p牌,完全無事
Me 2

只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 14-9-25 08:35 |只看該作者

回覆:奶 樽 問 題 …

BB要夾樽,一個用得好唔代表另一個都用得好。我大仔初出世用Dr Brown(好似呢個名,太耐嘅事啦!),貪佢話食奶唔入風,但我仔食得好差。咁陪月話轉用TT,又係唔得。再轉pigeon,又唔得。有日行過永安見Nuk個奶樽幾靚又買幾個俾仔試,今次一拍即合,用Nuk用到戒奶。前後唔知浪費左幾多奶樽,用左個幾兩個月先搵到啱我仔嘅奶樽。

細女就好好多,主要埋身食人奶,我人不在就用Chu Chu母乳咀樽,一路無問題過。



子爵府

積分: 13404


15#
發表於 14-9-25 08:49 |只看該作者

回覆:奶 樽 問 題 …

tt真係會漏,漏到成身都係,都唔知咩設計


侯爵府

積分: 20138


16#
發表於 14-9-25 08:56 |只看該作者

回覆:奶 樽 問 題 …

chu chu

愈嚟愈冇記性


男爵府

積分: 9899


17#
發表於 14-9-25 09:07 |只看該作者

引用:我用最cheap既p牌,完全無事

原帖由 grid9000 於 14-09-25 發表
我用最cheap既p牌,完全無事
最cheap兼最老品牌我自己都係用呢個,到依家啊仔啊女都係用呢個


男爵府

積分: 7596

認識瑞士牛牛第二回


18#
發表於 14-9-25 09:10 |只看該作者

回覆:奶 樽 問 題 …

我個囡出世都係用tt ,都係勁多風,又訓唔到買左一隻bfree,完全食唔到風,佢又訓到就全部轉


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 14-9-25 09:12 |只看該作者

回覆:奶 樽 問 題 …

我2個女都淨係識Nuk
試過用TT 漏奶漏到好似無食過咁
試過用chuchu 直頭唔食情願餓


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 14-9-25 09:12 |只看該作者

回覆:Freesia_cat 的帖子

到依家經過嬰兒用品部
我同C6仍會舊事重提
同阿仔講當年餵佢有幾煩
買樽買咀逐隻試,人都癲~
連經驗陪月姨姨 & 嬰園姑娘都餵到頭痕

            

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo