少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 448


1#
發表於 08-2-20 00:45 |只看該作者
有時放野入口或四圍攪野我say"NO" 佢仲笑加繼續做!! 一歲BB究竟明唔明人地講野架?應點教???又唔想成日好大聲咁鬧,講道理又唔明!!


珍珠宮

積分: 45360


2#
發表於 08-2-20 00:52 |只看該作者
我個仔都要到18個月左右, 先可以遙遠地 say no, 然後佢會 stop.

你依家要一面口講no, 然後一面用action 去stop佢.
因為呢個時期既 bb 自制力弱, 好奇心大過一切. 18個月左右就會好 d 架喇.

[ 本文章最後由 sasa@uk 於 08-2-20 03:32 編輯 ]


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


3#
發表於 08-2-20 01:47 |只看該作者
我囡囡未夠1歲果陣我有時SAY NO都唔聽嫁,,
而家差不多15個月大,,我SAY NO,,
多數都會聽,,不過有時佢唔記得再去做果陣,,
會再SAY NO,同佢講唔可以咁做,佢就唔再做囉,,
我有兩隻大小魔怪""


男爵府

積分: 5016


4#
發表於 08-2-20 11:21 |只看該作者
樓主,
唔洗大聲咁鬧,只要堅定的說no,並停止他的動作,再以其他物件分散他的注意力就可以了。
我估,bb是聽得懂的,但他不是專登不聽話,而是在呢個歲數,他們的好奇心大過自制能力,佢地還未有能力控制自己的好奇心。
只要記住,呢個係佢地的能力問題,唔係乖唔乖的問題,媽媽便不會那麼容易動氣了!


男爵府

積分: 6191

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 08-2-20 13:52 |只看該作者
我個仔都就黎一歲喇.... 我say"NO"時, 佢會停一停&望望我, 有時會stop, 但多數會繼續.... 我覺得佢係明既, 但係又想做.... 就好似d狗仔咁, 忍唔住要去做 ~~

原文章由 rororolee 於 08-2-20 00:45 發表
有時放野入口或四圍攪野我say"NO" 佢仲笑加繼續做!! 一歲BB究竟明唔明人地講野架?應點教???又唔想成日好大聲咁鬧,講道理又唔明!!
棉花爸...棉花媽...棉花糖(BB糖)...


侯爵府

積分: 23448


6#
發表於 08-2-21 15:55 |只看該作者
你唔好笑晒咁 "NO" 喎, 佢以為你同佢玩lor. 你要正經地好firm 咁講'NO' . 我覺得1 歲b 好多嘢都明gar la, 但佢理 唔理你又係另一回事.



原文章由 rororolee 於 08-2-20 00:45 發表
有時放野入口或四圍攪野我say"NO" 佢仲笑加繼續做!! 一歲BB究竟明唔明人地講野架?應點教???又唔想成日好大聲咁鬧,講道理又唔明!!


翡翠宮

積分: 97287


7#
發表於 08-2-21 19:01 |只看該作者
一定明,但幾肯定唔會聽.


大宅

積分: 4209

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 08-2-22 12:31 |只看該作者
我阿仔已經歲半, 我知佢係聽得明, 但多數都唔理我


超級版主

積分: 84854

超級版主


9#
發表於 08-2-23 14:05 |只看該作者
你估佢係機械人咩!唔聽你講絕對正常

d野唔係太dirty,我通常唔制止佢,除非有危險(eg.有毒/太細件)

手多多搞野,更加正常過正常,係屋企都係一樣唔制止佢,出街就坐bb車,盡量唔好比佢掂到任何野(因驚整爛要賠錢)


男爵府

積分: 7396


10#
發表於 08-3-1 14:41 |只看該作者
我帶阿囡返playgroup時, 導師叫我地唔好同BB或小朋友講"NO"或"唔好做"既字眼喎! 佢話小朋友多數會反叛, 你越唔比佢做, 佢就越要做, 最好就同佢解釋點解媽咪唔比佢地咁做, 真係講到口水都乾埋呀! 我仍在學習中, 大家努力吧!

例如埋枱食飯, 小朋友最鍾意用匙黎敲打碗, 咁就要同佢地講, 呢D唔係玩具, 咁做會好嘈架! 講多幾次, 小朋友真係會聽架!


男爵府

積分: 5671


11#
發表於 08-3-2 00:44 |只看該作者
原文章由 rororolee 於 08-2-20 00:45 發表
有時放野入口或四圍攪野我say"NO" 佢仲笑加繼續做!! 一歲BB究竟明唔明人地講野架?應點教???又唔想成日好大聲咁鬧,講道理又唔明!!


rororolee,
你講佢未必明, 但你唔講佢就一定唔明! 講講下, 小朋友就學到個意思架喇, 加油喔! Happy parenting...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo