自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32052


1#
發表於 08-2-29 16:54 |只看該作者
請問大家去麥記時, 有冇見到好多單身阿叔阿伯擺晒D位黎閱報呢? 又有冇見到好多學生好勤力咁溫習功課呢?

我想講: [唔該你地去第二度啦~ 呢度係食野既地方黎架! 唔係圖書館呀! 要食野既人冇位坐呀! D經理肓架!]


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 08-2-29 16:56 |只看該作者
就算大家樂下午茶時段, 4位c9 / 阿叔拎4杯水豪傾
好多星巴克 , pacific 都係變左圖書館上網好地方


公爵府

積分: 26701

畀面勳章


3#
發表於 08-2-29 17:00 |只看該作者
佢地都係客d經理好難做, 最怕d學生, 下次見到就打電話去佢地學校投訴, 叫學校開課室比學生溫習
原文章由 Siuchoi 於 08-2-29 16:54 發表
請問大家去麥記時, 有冇見到好多單身阿叔阿伯擺晒D位黎閱報呢? 又有冇見到好多學生好勤力咁溫習功課呢?

我想講: [唔該你地去第二度啦~ 呢度係食野既地方黎架! 唔係圖書館呀! 要食野既人冇位坐呀! D經理肓架!] ...


子爵府

積分: 10867


4#
發表於 08-2-29 17:04 |只看該作者
係台灣的麥記﹐真係有書供應顧客慢慢睇架!(一層書架, 多數係童書和雜誌)
唔知係食飯的繁忙時間係乜情況?
因為我每次光顧﹐都係一d 非繁忙時段。

「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 08-2-29 22:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17527


6#
發表於 08-3-1 11:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1376


7#
發表於 08-3-1 12:17 |只看該作者
希望大家體量下, 而家係考試季節. 你見到D學生咁乖都好啦. 我自己都係PART-TIME STUDENT, 都有去自修室溫書習慣, 但可能香港自修室唔足夠或太多(乖)學生溫書,我試過一早排隊等入場,個種場面同等入紅館一樣震撼,遲少少就無位,所以唯有去M記買個餐溫書. 有D唔自律霸住位係度玩真係衰D LOR.


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 08-3-1 13:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2291


9#
發表於 08-3-1 13:49 |只看該作者


子爵府

積分: 14246

好媽媽勳章


10#
發表於 08-3-1 13:56 |只看該作者
the other reason


自修室唔準講野架,如果幾個同學要練oral,咪唯有去m記/大家樂囉


大宅

積分: 4205


11#
發表於 08-3-1 13:58 |只看該作者
我個女成日問我點解
d哥哥同姐姐唔返屋企溫書
要坐係到溫書
我咪話
唔好理佢地
:;pppp: :;pppp: :;pppp:
晴晴藍藍小天地[img align=right]http://lilypie.com/pic/060814/rHZZ.jpg[/img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo