自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 08-3-1 00:15 |只看該作者
兒時好喜歡飲【忌廉溝鮮奶】,但自從喺中學時期,亞 Sir 叫我哋千祈咪咁溝 becos 係酸性溝梘性,對身體有害 ..... 自此,已經唔記得幾多十年無再飲 lar :-|

今晚,終於再溝嚟飲 ..... 但唔知點解,已經無以前咁好飲 .... 係咪份量唔啱呢


咁你哋又點睇〔酸性溝梘性〕呢個 point 呢
路遙知馬力,日久見人心!


伯爵府

積分: 16580


2#
發表於 08-3-1 00:20 |只看該作者
Shouldn't it neutralize each other.....

But I know 酸性 food is not good for the body. Too much 酸性 food can lead to all kind of disease such as cancer.


大宅

積分: 3841


3#
發表於 08-3-1 00:23 |只看該作者
我細個都好鍾意飲,記得次次都係在冰室飲既.果時係支裝忌廉+支裝鮮奶..
大個再飲番真係冇咁好飲,而且我覺得e+既忌廉都冇咁好味.


男爵府

積分: 9744

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 08-3-1 11:23 |只看該作者
唔知點解, 我一向都唔飲, 我成日覺得飲左會痾, 但我又無諗過酸性溝梘性li個問題.


伯爵府

積分: 18514


5#
發表於 08-3-1 11:29 |只看該作者
我從來無飲過
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


琥珀宮

積分: 189234

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 08-3-1 11:34 |只看該作者
飲過一次咁大把,都幾好飲,套戲都有睇過(哥哥主演
)


等待驗證會員

積分: 27318


7#
發表於 08-3-1 11:59 |只看該作者
原文章由 hehalady 於 08-3-1 00:15 發表
兒時好喜歡飲【忌廉溝鮮奶】,但自從喺中學時期,亞 Sir 叫我哋千祈咪咁溝 becos 係酸性溝梘性,對身體有害 ..... 自此,已經唔記得幾多十年無再飲 lar :-|

今晚,終於再溝嚟飲 ..... 但唔知點解,已經無以前咁好飲 .... 係咪 ...


我前幾日先飲完... 不知幾咁好飲.....
咁其實您將兩樣野分開來飲... 係咪都唔得呀? 反正都係落左個肚ga啦......


大宅

積分: 3748

hashtag影視迷勳章


8#
發表於 08-3-1 12:10 |只看該作者
皮蛋+子薑都係酸溝梘, 無野呀....

凡事唔過量, 都問題不大....
願BB身體健康


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 08-3-1 12:15 |只看該作者
65,

題外話,哥哥同妹妹呢張相影得好靚呀!羨慕ing~~~~~~
原文章由 ardnas65 於 08-3-1 11:59 發表


我前幾日先飲完... 不知幾咁好飲.....
咁其實您將兩樣野分開來飲... 係咪都唔得呀? 反正都係落左個肚ga啦......


等待驗證會員

積分: 27318


10#
發表於 08-3-1 13:00 |只看該作者
原文章由 包包魔怪媽咪 於 08-3-1 12:15 發表
65,

題外話,哥哥同妹妹呢張相影得好靚呀!羨慕ing~~~~~~


多謝晒... 功勞歸於我家姐同埋佢部機. 背景就多謝"香薰園"...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo