婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 422


發表於 08-3-16 15:30 |顯示全部帖子
99見bb得意, 依家話要放假幫手湊wor...食屎la....佢根本唔識湊bb, bb arm arm出世時佢連抱都唔識, 好在有媽咪幫我咋, 食家bb好玩佢又走黎爭, 都痴孖根........

又輪輪盡盡咁, 我真係唔會比佢湊ar.........一分鐘都唔想ar......


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 08-3-16 16:30 |顯示全部帖子

回覆 #1 GIVENPLS 的文章

你bb係仔定女??
我都未生,但我都想像唔倒我99會點揍bb.佢又迷信,我好驚佢比符水我個女飲.最好因為我個係女佢唔揍我就心安喇!
我宜家有咗,佢同62連我買張包被都覺得多餘.又話亞b出世係夏天唔洗買喎!你話佢咁樣我邊夠胆比亞b佢揍.
爆愛車縫作


大宅

積分: 3154


發表於 08-3-16 16:57 |顯示全部帖子
我之前冇人揍囡囡佢又話唔揍又話自己手勢唔好,揍親小朋友都會病,佢中意返工唔中意揍b,現在比親戚揍到好地地佢又話遲d冇嘢做要揍b,佢成日晚上1点多還和囡囡好大聲咁玩,個個星期都是咁,總之佢第日放假便會好自私咁玩到個囡都唔肯訓,中成日去街玩到三更半夜,叫我點比個囡佢揍呀~仲有很多不能盡說。


禁止訪問

積分: 1368


發表於 08-3-16 17:17 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 422


發表於 08-3-16 17:31 |顯示全部帖子
原文章由 蜜棗 於 08-3-16 16:30 發表
你bb係仔定女??
我都未生,但我都想像唔倒我99會點揍bb.佢又迷信,我好驚佢比符水我個女飲.最好因為我個係女佢唔揍我就心安喇!
我宜家有咗,佢同62連我買張包被都覺得多餘.又話亞b出世係夏天唔洗買喎!你話佢咁樣我邊夠 ...



我bb係女, 佢係恨仔的, 不過bb好得意, 我諗佢係想玩多d law, 但佢唔識湊之餘, bb仲要唔跟佢........
比佢湊, bb真係喊到拆天ar......我唔想bb喊得咁可憐


複式洋房

積分: 422


發表於 08-3-16 17:32 |顯示全部帖子
99真係超超超討厭......


男爵府

積分: 8051


發表於 08-3-16 18:34 |顯示全部帖子
叫你老公推左佢得唔得呀?
佢都傻架,話要湊就要俾佢湊咩!


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 08-3-16 20:45 |顯示全部帖子
痴線!!
佢話湊就湊呀?當你呢個阿媽死架?返佢既工啦,湊!湊佢條命呀湊!!!!


子爵府

積分: 14879

好媽媽勳章 醒目開學勳章


發表於 08-3-16 21:34 |顯示全部帖子
d99通常得個講字~好似我99咁..未生前~同人講話就快湊孫.而家個仔4個月..湊一陣都話麻煩><


禁止訪問

積分: 4584


發表於 08-3-16 21:55 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12890

醒目開學勳章 畀面勳章


發表於 08-3-16 21:55 |顯示全部帖子
原文章由 GIVENPLS 於 08-3-16 17:31 發表



我bb係女, 佢係恨仔的, 不過bb好得意, 我諗佢係想玩多d law, 但佢唔識湊之餘, bb仲要唔跟佢........
比佢湊, bb真係喊到拆天ar......我唔想bb喊得咁可憐


我囡囡都唔肯跟99架!你千祈唔好指意佢可以幫到你,好似我99咁,平時就搶住要同bb玩,但係有一次我放低俾佢出去買奶粉,要佢湊1個鐘左右,返到嚟都俾佢鬧!!!好彩囡囡唔鍾意佢,大條道理唔俾佢掂bb:;pppp:


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 08-3-17 00:41 |顯示全部帖子

回覆 #7 GIVENPLS 的文章

我幾時都話99賤格.我99不知幾得意,話8年之後佢退休可以幚我揍亞b.我都冇應佢.點解???你宜家同我講定8年之後嘅嘢.係咪short咗,到時我個女唔跟佢啦!
不過自從知係女之後佢就真係冇乜反應.唉~!!!我早知一早同佢講係女啦!六根清靜幾多呀!!!
爆愛車縫作


大宅

積分: 1952


發表於 08-3-17 12:59 |顯示全部帖子
你千祈唔好制呀!!!
一失足成千古恨....
唔好心軟, 如果唔係你會有排煩架!!!
到時99 用啲唔知咩方法同你湊bb , 例如用口水搽傷口(我果件一定會咁囉),
咁又要你嚟話佢, 咪盞激心!!!
你話佢, 佢又會唔鐘意聽, 到時你仲勞氣!!!


複式洋房

積分: 151


發表於 08-3-17 15:48 |顯示全部帖子
原文章由 GIVENPLS 於 08-3-16 15:30 發表
99見bb得意, 依家話要放假幫手湊wor...食屎la....佢根本唔識湊bb, bb arm arm出世時佢連抱都唔識, 好在有媽咪幫我咋, 食家bb好玩佢又走黎爭, 都痴孖根........

又輪輪盡盡咁, 我真係唔會比佢湊ar.........一分鐘都 ...


見bb得意就話湊?! 佢只不過想玩o者~ 湊就咪搞喇~
好似我99咁...
- 教工人開6安奶, 就粉加水先到6安
- 幫bb沖涼沖埋條毛巾落廁所
- 十幾廿度換片話好乾爽, 驚冷親所以無用濕紙巾抹


伯爵府

積分: 19839

2020勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


發表於 08-3-17 16:50 |顯示全部帖子
我99又係同樓主99一樣, bb初生時, 我入左院, 求佢幫我湊一段短時間都唔肯, 又幾十樣籍口, 而家我個女一歲啦, 識行識走, 唔駛半夜起身食奶, 又可以食飯, 又學講野, 佢又話想湊, 我睬佢都有味。


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


發表於 08-3-17 17:01 |顯示全部帖子
原文章由 蜜棗 於 08-3-17 00:41 發表
我幾時都話99賤格.我99不知幾得意,話8年之後佢退休可以幚我揍亞b.我都冇應佢.點解???你宜家同我講定8年之後嘅嘢.係咪short咗,到時我個女唔跟佢啦!
不過自從知係女之後佢就真係冇乜反應.唉~!!!我早知一早同佢講係女啦 ...
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


子爵府

積分: 12890

醒目開學勳章 畀面勳章


發表於 08-3-17 18:58 |顯示全部帖子
原文章由 anita_yps 於 08-3-17 16:50 發表
我99又係同樓主99一樣, bb初生時, 我入左院, 求佢幫我湊一段短時間都唔肯, 又幾十樣籍口, 而家我個女一歲啦, 識行識走, 唔駛半夜起身食奶, 又可以食飯, 又學講野, 佢又話想湊, 我睬佢都有味。 ...



係囉!d99根本當個b係玩具,唔嘈唔叫嗰陣就硬要嚟搶,bb喊就拿拿臨扔低!我嗰個就係咁!bb一喊就話"俾返你呀!",佢連bb痾臭臭都扮唔知,唔同bb換片片,唔出聲咁俾返我!勁賤


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 08-3-17 19:09 |顯示全部帖子
原文章由 阿們仔媽媽 於 08-3-17 03:48 PM 發表


見bb得意就話湊?! 佢只不過想玩o者~ 湊就咪搞喇~
好似我99咁...
- 教工人開6安奶, 就粉加水先到6安
- 幫bb沖涼沖埋條毛巾落廁所
- 十幾廿度換片話好乾爽, 驚冷親所以無用濕紙巾抹 ...

你99真係...........好野!


大宅

積分: 4627


發表於 08-3-18 06:24 |顯示全部帖子
我99從來都無話想揍。我好興幸佢無。因為我一定唔會應成。平時同佢玩就得。我99邊
有心機呀。我兩個仔都係我媽味揍大。我媽味好細心同埋我媽會照我意思去揍D 仔。
99 唔係 我呀媽 SO 唔話得。話得都 唔會蘇我。都係自己呀媽好D。

首頁
1

尾頁

跳至