意見反饋
義工

想生BB 今日: 179|主題: 98687

跳至
查看: 20184 | 回覆: 680
想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?


洋房

國民生產總值:217


發表於 04-4-18 08:44 |顯示全部帖子

想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?另系咪要m第一日數11日後開始用, 如果我m 係 6 apr,04 咁系咪在 16日開始用 ? thank you
HappyHappy :-D :-P :-)


大宅

國民生產總值:1222


發表於 04-4-18 10:59 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

Hello 仔仔豬媽咪.
你同我一樣都係6號m come,有chilli sister教我係16號開始用clearplan,我睇說明書,建議早上用,係同一個時間最好,用之前4個小時要禁尿。
emily200323 [img align=left]http://hk.geocities.com/aphek03/pekkle/wallpapers/gif/6.gif[/img]


禁止發言

國民生產總值:1370


發表於 04-4-18 11:28 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

國民生產總值:1222


發表於 04-4-18 11:52 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

hello lucychan,
我係16號開始至今用左3日,見到條線係淺色既,我諗我仲未係egg day,你係20號先開始用呀,我地大家一齊加油,同一個月bingo就最perfect喇,哈哈.....
add oil

emily200323 [img align=left]http://hk.geocities.com/aphek03/pekkle/wallpapers/gif/6.gif[/img]


禁止發言

國民生產總值:1370


發表於 04-4-18 16:02 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

國民生產總值:1222


發表於 04-4-18 16:41 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

lucychan,
我係工唔忙o架,一人公司,老細又唔係成日係度,都幾free o架.你做咩o架,點解會係7月開始忙既?
延遲造人計劃,呢樣野順期自然啦,有d媽咪會話好倦,好眼訓,但係我識有d朋友又冇乜野喎,呢d都係因人而定既,唔好比自己咁大壓力啦,話唔定到時你公司唔使你幫手開o.t.呢,唔好諗咁多喇,學chilli話齋,壓力會影響著床o架.....
emily200323 [img align=left]http://hk.geocities.com/aphek03/pekkle/wallpapers/gif/6.gif[/img]


珍珠宮

國民生產總值:30695

醒目開學勳章


發表於 04-4-18 18:05 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

lucy

emily 講得啱, 生仔呢樣野係自然既事, 唔駛諗咁多! 唔係個個大肚婆都好攰ga, 我就例外, 淨係 5-6w 二星期作嘔, 其餘日子都冇乜野, 同未大肚之前一樣!

唔好為咗工作而延遲生仔計劃, 因女人生育年齡有限 (除非你係 18, 22 就無所謂). 至於工作, 只要你有命, 你驚冇得你做咩? 係咪?

emily, lucy and all sisters, 加油! 我支持你地.


禁止發言

國民生產總值:1370


發表於 04-4-18 19:04 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

國民生產總值:30695

醒目開學勳章


發表於 04-4-18 19:12 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

lucy

你唔駛太擔心, 到時有咗, 你做到咪做, 做唔到咪同 boss 講唔 ot, 叫佢請多個人幫手! 唔駛怕佢炒你, 大肚有免死金牌! 總之我覺得生仔大過天.


洋房

國民生產總值:217


發表於 04-4-19 00:22 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

hi lucy & emily :
我都好希望今個月大家一齊bingo,雖然我已經生左一個囝,但原來當自己好想生既時間,系好難話有就有,因我上次系意外,有時d野真系好得意,當妳想生時又好難有,妳唔想生o個時佢又黎搵妳 我已經順其自然左 4 個月啦,可能加上生完後老公唔太勤力啦,所以要用clearplan,希望快d生多一個收工
我係18號早上第一次test,我睇到一條好淺既線,另一條好深既線,咁系咪代表好快會排卵啦 我已經遲左2 日test,我想唔會咁快miss左呱 :-(

hi chilli :
妳個系囝定囡,嘻 妳比邊個湊架,我自己湊,我個豬仔宜家11個月大,我成日湊住佢,一日攬到黑, 妳胎佢o個時有嘔,我無喎,但成日肚痛,我都唔知嘜原因,真系個個胎bb都唔一樣,至於攰唔攰都個個唔同,我就成日訓,哈 我可能自己鍾意訓,而我家姐就成日訓唔到,所以lucy妳唔好想太多,因真系到胎
o個時至feel到會掂架.

[size=large]加油各位姐妹們 :-P
HappyHappy :-D :-P :-)


珍珠宮

國民生產總值:30695

醒目開學勳章


發表於 04-4-19 01:58 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

仔仔豬媽咪
正所謂天意弄人! 所以呢, 凡事都唔好太過在意, 你唔諗佢就會有, 你愈心急反而冇!

你誤會了, 我冇嘔呀, 只係 5-6w 時作嘔冇胃口, 而家13w, 未知仔定女. 我會自己揍, 一來我冇工作, 二來都好想睇住 bb 長大, 好珍貴ga!

你遲咗二日 test, 希望你真係唔會 miss 咗啦, 唔係又要等一個月!

預早你成功先! 努力.


大宅

國民生產總值:1222


發表於 04-4-19 09:35 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

lucy,
chilli都講得好o岩呀,大肚有免死金牌,更加唔使驚佢會炒你,總之都係平常心對待啦,唔好諗咁多,好似chilli話齋,生仔大過天.
原來你做shipping既,咁咪好辛苦籮,我有個朋友都係做shipping,好多時佢都要o.t.到8、9點o架.
anyway,唔好比自己咁大壓力,要relax呀.....
加油
emily200323 [img align=left]http://hk.geocities.com/aphek03/pekkle/wallpapers/gif/6.gif[/img]


大宅

國民生產總值:1222


發表於 04-4-19 09:47 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

仔仔豬媽咪,
你講得好o岩,有時d野,你越恨就越冇,越唔想要佢就偏偏醒你,真係好得意.你都係試o左四個月o者,我都試o左差唔多一年lu,都係係度try,try,try,有時,呢樣野要夾timing,撞正你果日係排卵既,但係又冇dodo喎,到第2日至dodo,就已經係miss o左啦,都係果句,平常心對待啦........
你都好呀,已經有個囝囝,我淨係得一個大仔咋(我老公).....哈哈.......
anyway,大家一齊加油啦.......睇下邊個最快報喜
emily200323 [img align=left]http://hk.geocities.com/aphek03/pekkle/wallpapers/gif/6.gif[/img]


男爵府

國民生產總值:7321


發表於 04-4-19 11:27 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

我絕對同意.
to emily200323
我同你一樣,需然未懷孕,但就有一個識行識走,識返工搵錢比我0的大bb. :-P


大宅

國民生產總值:1222


發表於 04-4-19 12:23 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

660203shirley,
咁咪幾好,會行會走仲識得返工搵錢比你既大bb,慳番唔少奶粉錢喎.....哈哈 :lol: :lol: :lol:
emily200323 [img align=left]http://hk.geocities.com/aphek03/pekkle/wallpapers/gif/6.gif[/img]


禁止發言

國民生產總值:1370


發表於 04-4-19 20:59 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

國民生產總值:217


發表於 04-4-19 22:55 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

chilli :
我原先以為妳張相o個個系妳個bb tim,妳宜家系咪好happy呢?話過妳知其實媽媽同bb最親密既時間系妳胎佢o個個時候,我以前唔覺架,但當生完出黎之後就feel到,因當生完之後個bb已經系一個身體,所以妳要好好enjoy呢段日子,記得多d笑&同bb多d傾計唱歌講故事比佢聽,佢會聽到架,當佢一出世時如果妳一叫佢,佢好似(形)得妳把聲,好得意架,我個囝就系咁啦, :-P 因我生佢好辛苦,痛左40h至開刀,之後仲要入special room,當我出手術房時入到special room見到個囝係隔離佢喊,我又抱佢唔到,咪叫佢唔好喊,點知佢好似知道我系佢媽媽咁,真系唔喊,個護士仲問我同佢講左嘜(因護士外國人)我話比佢知我同個囝講中文唔好喊,佢話好叻喎等,所以妳一得閒就做以上我教妳既野啦,胎教都有道理架,我成日比佢聽音樂大肚時,佢出世後一喊我就一樣比佢聽音樂自己行出房,佢都可以唔再喊架

emily & lucy :
妳都am,我比妳兩個已經好好架啦,因有一個大囝(老公)一個細囝 :-P 但人都真系幾貪心, :-P 所以我想生多一個女囉,其實話就咁話生囡,我知整定既,點都好,我最想生多個,等囝有個伴,性格心理各方面都好d,如果得一個,佢大d時會好大壓力架,dad & mom老左而佢有嘜問題都無兄弟姐妹商量等,點都好啦,我今早都有test,都睇唔到多一條深線,可能未到時候,我會努力架,大家咁話啦
HappyHappy :-D :-P :-)


珍珠宮

國民生產總值:30695

醒目開學勳章


發表於 04-4-20 04:53 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

仔仔豬媽咪
我啱啱驗到有咗係最開心興奮, 而家當然都開心, 但好似冇咗果種興奮! 但每次照肚見到小chilli, 我情緒又好高漲! 我而家 13w, 好想 bb 快 d 出黎. 但我知去到尾聲時, 我又會唔捨得佢係肚內既感覺. 我希望自己可以順順利利分娩, 好驚痛十几個鐘之後都要開刀! 人地話臨生前行多 d 會易 d 生, 係咪真ga? 點解你會痛咁耐? 係咪囝囝個頭太大出唔到黎? 你囝囝今年几大呀??

你講得冇錯呀, 人係貪心ga. 我未有就想自己 bingo, bingo 後除咗希望 bb 健康, 又想佢係心目中既性別. 總之每個階段都有要求啦! 我都想生二件, 大家有商有量嘛.

努力呀, 等你好消息!


大宅

國民生產總值:1222


發表於 04-4-20 09:51 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

Hello chilli & lucy,
我今日已經用晒5支clearplan,條線都係比參照線淺色,咁我係咪未到egg day呀,咁使唔使買多盒clearplan呢?我上次m come係4月6日,推算番16號第一日開始用clearplan,照計排卵日應該係16-20號,但係到今日仍然都係淺色,我會唔會係miss 左呢???
仲有呀,係半夜既時侯去左次toilet,早上test既時候禁尿唔夠四個鐘,會唔會影響個結果o架???唔好意思,太多問題....... :-P :-P :-P
emily200323 [img align=left]http://hk.geocities.com/aphek03/pekkle/wallpapers/gif/6.gif[/img]


子爵府

國民生產總值:13990


發表於 04-4-20 10:02 |顯示全部帖子

Re: 想問如果用clearplan排卵棒應該係早上test or 夜上test ?

EMILY,

說明書話test之前, 要禁尿4個鐘, 如果尿既濃度唔夠, 會影響result.


12345678910... 35
跳至
  • 搜 尋
  • APP
  • 網 站
© Baby-Kingdom.com Limited. All rights reserved.