懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1736


1#
發表於 08-4-26 21:33 |只看該作者
想問吓各位MAMA, 沙田或者馬鞍山邊個兒科醫生好. 我唸住同BB去健康院打針, 去私家打, 所以想問吓邊個醫生好. 唔該!!


大宅

積分: 2843


2#
發表於 08-4-26 21:54 |只看該作者
福安花園容立偉,幾好架,我個女出世睇到而家13個月


大宅

積分: 1736


3#
發表於 08-4-26 22:20 |只看該作者
死啦, 福安响邊樹架, 近唔近新港城??? 我仲想問吓, 你係响健康院打針定私家打??? 呢個醫生有冇得打???? 唔該!!

原文章由 ypiriswong 於 08-4-26 21:54 發表
福安花園容立偉,幾好架,我個女出世睇到而家13個月


男爵府

積分: 5764

畀面勳章


4#
發表於 08-4-26 22:57 |只看該作者
原文章由 eunices_07 於 08-4-26 22:20 發表
死啦, 福安响邊樹架, 近唔近新港城??? 我仲想問吓, 你係响健康院打針定私家打??? 呢個醫生有冇得打???? 唔該!!

福安喺新港城第五期對住白色舊舊地個屋苑嗰度就係啦!


大宅

積分: 1736


5#
發表於 08-4-26 23:23 |只看該作者
唔該你. 咁你個bb响邊打針??

原文章由 yukiehaha 於 08-4-26 22:57 發表

福安喺新港城第五期對住白色舊舊地個屋苑嗰度就係啦!


珍珠宮

積分: 40000

馬年勳章


6#
發表於 08-4-27 09:43 |只看該作者
富安花園- 鄧柏生 佢好好架但係起勁多人.

原文章由 eunices_07 於 08-4-26 21:33 發表
想問吓各位MAMA, 沙田或者馬鞍山邊個兒科醫生好. 我唸住同BB去健康院打針, 去私家打, 所以想問吓邊個醫生好. 唔該!!


複式洋房

積分: 135


7#
發表於 08-4-29 12:22 |只看該作者
原文章由 eunices_07 於 08-4-26 21:33 發表
想問吓各位MAMA, 沙田或者馬鞍山邊個兒科醫生好. 我唸住同BB去健康院打針, 去私家打, 所以想問吓邊個醫生好. 唔該!!

仁安分科珍所-莫子慈/李卓漢 $250不包欒
[


複式洋房

積分: 453


8#
發表於 08-4-29 13:43 |只看該作者
王啟超
木馬廣場 - 冒險樂園隔離

佢幾好, 睇兒科都幾細心, 解釋完, 你會好舒服, 打針都ok,
我bb同佢都幾夾, 次次都完針, 都無事.

不過佢打針無package, 次次計, 比起出面有d貴 :;pppp:


民房

積分: 67


9#
發表於 08-4-29 15:10 |只看該作者
馬鞍山福安花園商場 -- 盧偉浩醫生
佢係最多人睇架喇... especially 打針真係要激讚!! 我咁怕打針既人都唔怕,因為佢真係太好手勢,有幾次佢打左我都唔知 ! 堅既 !!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo