跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2011


1#
發表於 08-6-1 13:36 |只看該作者
我同熙熙之前join的playgroup就快完, 我想同佢搵一個星期六下午的. 各位是否有好介紹???mouth:


複式洋房

積分: 459


2#
發表於 08-6-1 22:21 |只看該作者
我同BB喺kids-corner上kindermusik,都OK!


大宅

積分: 2011


3#
發表於 08-6-2 19:20 |只看該作者
原文章由 mukziyc 於 08-6-1 22:21 發表
我同BB喺kids-corner上kindermusik,都OK!


我個仔仔都係喺kids-corner上緊, 但是係星期日下午, 搞到星期日的時間唔好用, 想去下第二度玩都唔得!!


複式洋房

積分: 459


4#
發表於 08-6-3 23:50 |只看該作者
我遲D會同bb去Smartkids度試下,因為嗰度個劉老師以前喺大會堂度教playgroup都幾出名,我見佢哋有好多堂,喺富達下!


大宅

積分: 2011


5#
發表於 08-6-7 12:11 |只看該作者
原文章由 mukziyc 於 08-6-3 23:50 發表
我遲D會同bb去Smartkids度試下,因為嗰度個劉老師以前喺大會堂度教playgroup都幾出名,我見佢哋有好多堂,喺富達下!


我都有聽過smartkids, 原來o係富達, 等我今日無咁大雨的時候都去睇下

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo