跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 423


1#
發表於 08-6-2 19:06 |只看該作者
我啊b早兩三星期前間唔中呼吸氣管响!好像好多痰咁!去私家打疫苗間佢!佢話bb仔好多時係咁!帮啊b聽咗下佢話冇事!但我都係好担心!早两日啊b嘔奶嘔咗d痰出來!有時又會作嘔惡心!我一抱直啊b就冇事啦!好惊d痰塞住個氣管同埋唔知會唔會係氣管炎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo