懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5067


1#
發表於 15-2-23 11:08 |只看該作者
如題


大宅

積分: 2430


2#
發表於 15-2-23 11:32 |只看該作者

回覆:37w,bb未調頭,揀人手調定係開刀好?

如果係我會開刀,點知人手整成唔成功,又怕痛,開刀感覺安全些。


大宅

積分: 1714


3#
發表於 15-2-23 12:42 |只看該作者

回覆:yeew 的帖子

嗰陣我都試過,最後揀開刀,但開刀前再照,個頭已經調左落下面,最後出院回家等生




大宅

積分: 1453


4#
發表於 15-2-23 12:46 |只看該作者

引用:如題

原帖由 yeew 於 15-02-23 發表
如題
我上一胎都冇調頭,諗用人手調都未必一定得,最後決定開刀生



大宅

積分: 2089


5#
發表於 15-2-23 15:11 |只看該作者

回覆:yeew 的帖子

我剛生完個幾月,我個b都係因為無調頭,但我最後都係開刀生,你個醫生有無同你講解點樣做人手調頭?


男爵府

積分: 5067


6#
發表於 15-2-24 04:52 |只看該作者

回覆:oliviachan22 的帖子

多謝你嘅回覆,最後都係揀左開刀


男爵府

積分: 5067


7#
發表於 15-2-24 04:56 |只看該作者

回覆:floflo618 的帖子

我一心諗住順產架,之前健康院檢查一路都話個頭已經轉左落下邊,點知上次再摸又話未轉,先知有機會要開刀


男爵府

積分: 5067


8#
發表於 15-2-24 04:57 |只看該作者

回覆:belube 的帖子

係呀,所以我都揀左開刀


男爵府

積分: 5067


9#
發表於 15-2-24 05:01 |只看該作者

回覆:angel720 的帖子

醫生有解釋,我覺得佢偏向我做人手調頭先,話成功率7成,又安全,但係唔係100%得喎,我都係揀開刀算了。


複式洋房

積分: 188


10#
發表於 15-2-24 14:28 |只看該作者
我35週照未調頭(book左開刀),尋日37週醫生話調左頭!可能要取消開刀!


男爵府

積分: 5067


11#
發表於 15-2-24 17:17 |只看該作者

回覆:ching_3334 的帖子

我29週照未調,尋日照都係未調呀,我反而唔想有曬心理準備開刀先黎調,又要返屋企再等,想快啲見到bb呀


大宅

積分: 2920


12#
發表於 15-2-24 20:25 |只看該作者
yeew 發表於 15-2-24 17:17
我29週照未調,尋日照都係未調呀,我反而唔想有曬心理準備開刀先黎調,又要返屋企再等,想快啲見到bb呀:wah ...
29周咁早,唔駛咁早調頭啦!到34周都未調先開始擔心都未遲,
醫生話就算調左頭,35周前都有機會再上番黎的


男爵府

積分: 5067


13#
發表於 15-2-26 14:06 |只看該作者

回覆:mcesther 的帖子

29週果次主要睇size同重量,之後幾次健康院都係話調左架,點知對上一次又話冇調


子爵府

積分: 11258


14#
發表於 15-2-26 19:22 |只看該作者

回覆:yeew 的帖子

健康院成日都話調左




大宅

積分: 2920


15#
發表於 15-2-26 19:26 |只看該作者
yeew 發表於 15-2-26 14:06
29週果次主要睇size同重量,之後幾次健康院都係話調左架,點知對上一次又話冇調

...
過多3、4 weeks出去私家照多次穩陣d~


複式洋房

積分: 265


16#
發表於 15-2-27 01:27 |只看該作者

回覆:37w,bb未調頭,揀人手調定係開刀好?

我37w都未調。快38w時候調左。順。




大宅

積分: 1351


17#
發表於 15-3-30 13:45 |只看該作者
哎吔, 乜到開刀若轉咗又會取消返個期架...咁都幾煩架喎..做好哂心理準備開刀..突然又要再等過@@"


洋房

積分: 62


18#
發表於 15-4-2 15:18 |只看該作者
我35W2D BB未调头,请问各位边度可以人手调,我想去试下。多谢晒

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo