爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   6


大宅

積分: 2243

BK Milk勳章


1#
發表於 15-3-4 14:09 |只看該作者
如果淘寶買車cam,又唔想外邊抽條線,拿去車房會幫手攪嗎?大概收幾錢


大宅

積分: 1639


2#
發表於 15-3-4 14:40 |只看該作者

回覆:安裝車cam問題

$300左右




大宅

積分: 1917


3#
發表於 15-3-4 15:38 |只看該作者
回覆 avma 的帖子

我過年攞去車房幫手前裝左前後鏡,收400.


別墅

積分: 940


4#
發表於 15-3-4 20:01 |只看該作者

引用:回覆 avma 的帖子我過年攞去車房幫手前裝左

原帖由 junelee105 於 15-03-04 發表
回覆 avma 的帖子

我過年攞去車房幫手前裝左前後鏡,收400.
可否pm我車房資料?家人正有需要!



別墅

積分: 651


5#
發表於 15-3-4 20:43 |只看該作者

回覆:安裝車cam問題

前cam 易收線,可以自己裝...
後cam 我無裝,要裝都係搵返車房裝




大宅

積分: 1917


6#
發表於 15-3-5 12:08 |只看該作者
回覆 yankees111007 的帖子

已PM


水晶宮

積分: 56920


7#
發表於 15-3-5 12:59 |只看該作者
可否pm我車房資料?我有需要.


大宅

積分: 2769


8#
發表於 15-3-5 17:34 |只看該作者
回覆 junelee105 的帖子

請問俾車房裝係咪都係在點煙位攞電 ?

謝謝!


別墅

積分: 638


9#
發表於 15-3-5 18:32 |只看該作者

引用:回覆 junelee105 的帖子請問俾車房裝係咪都

原帖由 guatma 於 15-03-05 發表
回覆 junelee105 的帖子

請問俾車房裝係咪都係在點煙位攞電 ?
yes.岩岩裝完,必须要在点煙位攞电,唔係就要找車水电,又駁火牛,很煩,要車房幫手了!


男爵府

積分: 5986

好媽媽勳章


10#
發表於 15-3-5 18:50 |只看該作者

引用:回覆+avma+的帖子我過年攞去車房幫手前裝左

原帖由 junelee105 於 15-03-04 發表
回覆 avma 的帖子

我過年攞去車房幫手前裝左前後鏡,收400.
Can u pm me 車房資料




大宅

積分: 2664


11#
發表於 15-3-5 19:01 |只看該作者
guatma 發表於 15-3-5 17:34
回覆 junelee105 的帖子

請問俾車房裝係咪都係在點煙位攞電 ?
用點煙位攞電自己好易裝,去車房多數入fuse 箱


大宅

積分: 1844


12#
發表於 15-3-5 20:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 guatma 於 15-03-05 發表回覆

原帖由 tmincity 於 15-03-05 發表
yes.岩岩裝完,必须要在点煙位攞电,唔係就要找車水电,又駁火牛,很煩,要車房幫手了!

...
如果車房搞都係幫你駁點煙位,以後唔好幫襯:
1. 懶,或
2. 唔識整車
一般汽車有兩個fuse box,一個喺引擎倉,一個喺車箱,做車房一定拉fuse box,如果唔係幫襯嚟做乜?


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


13#
發表於 15-3-6 00:02 |只看該作者
睇睇youtube自學都得!

https://www.youtube.com/results?search_query=%E8%A1%8C%E8%BB%8A%E7%B4%80%E9%8C%84+%E5%AE%89%E8%A3%9D


複式洋房

積分: 278


14#
發表於 15-3-6 08:28 |只看該作者

回覆:安裝車cam問題

好容易無必要比錢車房賺,幾百數留來換偈油好過。


禁止訪問

積分: 689

畀面勳章


15#
發表於 15-3-8 01:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3732


16#
發表於 15-3-8 11:28 |只看該作者
tmincity 發表於 15-3-5 18:32
yes.岩岩裝完,必须要在点煙位攞电,唔係就要找車水电,又駁火牛,很煩,要車房幫手了!

...
哇, 你間車房咁講法,都好極有限


別墅

積分: 638


17#
發表於 15-3-8 12:06 |只看該作者

引用:Quote:tmincity 發表於 15-3-5 18:32 yes.

原帖由 cfaye 於 15-03-08 發表
哇, 你間車房咁講法,都好極有限
唔係車房裝,我自己裝架,露線都ok啦!
1425787525963.jpg


禁止訪問

積分: 369


18#
發表於 15-3-8 12:10 |只看該作者

回覆:安裝車cam問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3732


19#
發表於 15-3-8 13:23 |只看該作者
抱歉,以為你找車房拉線.


洋房

積分: 37


20#
發表於 15-3-9 19:18 |只看該作者
前 我自己裝

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo