論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1305


1#
發表於 15-4-7 11:43 |只看該作者
家有分別1new born, 2歲和6歲小孩。如想請兩個工人應如何分配工作?請1個做家務而另1個凑小孩还是互相配合呢?


男爵府

積分: 5640


2#
發表於 15-4-7 12:24 |只看該作者

回覆:兩個工人湊3小孩應請同國籍嗎?

我會請一個菲一個印,等佢哋唔好太friend,同埋信仰唔同少啲機會一齊放假,另外咩都要識做,否則一個放左假或走左就無人做嘢,可能輪一人一星期湊b或家務。。。又可以互相監視,今個星期做得唔好,下星期執手尾嗰個實出聲


大宅

積分: 1037


3#
發表於 15-4-7 12:27 |只看該作者

引用:家有分別1new born, 2歲和6歲小孩。如想請

原帖由 no_car_car 於 15-04-07 發表
家有分別1new born, 2歲和6歲小孩。如想請兩個工人應如何分配工作?請1個做家務而另1個凑小孩还是互相配合 ...
印同菲多數五肯一齊工作


伯爵府

積分: 17001


4#
發表於 15-4-7 12:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+no_car_car+於+15-04-07+發表

原帖由 carinafong 於 15-04-07 發表
印同菲多數五肯一齊工作
同意





禁止訪問

積分: 17618


5#
發表於 15-4-7 13:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29663


6#
發表於 15-4-7 16:29 |只看該作者
回覆 carinafong 的帖子

啲菲傭好多都睇唔起啲印傭。


大宅

積分: 1701

認識瑞士牛牛第一回


7#
發表於 15-4-7 16:34 |只看該作者

回覆:jellomama 的帖子

我同事請兩個印,同一間房,但成日嗌交。


別墅

積分: 873


8#
發表於 15-4-7 22:29 |只看該作者

回覆:兩個工人湊3小孩應請同國籍嗎?

我眼見親人屋企,同埋我個姐姐話畀我知所得,應該1人負責湊小朋友,1人負責做家務同煮飯,講明唔可以一齊放假。是但一人放假另一個幫手cover吓。

絕對唔可以由佢哋自己分工或者見有咩就做咩,咁係冇辦法問責,例如你見到小朋友或者清潔有問題就知搵邊個。工人只會聽老闆講嘢,唔會聽第二個姐姐講嘢,所以好難夾份照顧成頭家。

你可以試一段時間,睇吓邊個適合邊樣工作。否則2個都只係互相投訴同講是講非,又話對方難合作。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo