自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 7380


1#
發表於 15-4-8 13:51 |只看該作者
本帖最後由 choibobo 於 15-4-29 11:20 編輯

del


琥珀宮

積分: 169645


2#
發表於 15-4-8 14:00 |只看該作者

引用:阿女有氣管敏感,所以搬新居想做E0既床,我知

原帖由 choibobo 於 15-04-08 發表
阿女有氣管敏感,所以搬新居想做E0既床,我知道有幾間做開呢類板既公司,NORXOOD,CENTXX,昨日問左CENTXX,都幾 ...
唔好做焗油/焗漆,點都大味,白色都叫好少少!我用同一公司,焗油同chi 木皮都有,chi木皮好好多!




男爵府

積分: 7380


3#
發表於 15-4-8 14:04 |只看該作者
本帖最後由 choibobo 於 15-4-8 14:05 編輯
木土土 發表於 15-4-8 14:00
唔好做焗油/焗漆,點都大味,白色都叫好少少!我用同一公司,焗油同chi 木皮都有,chi木皮好好多!



...

係咪D 家C來到係冇咩味架?即係我如果係選擇CHI木皮就放心好多?你用C字頭公司?由你訂造到攞貨40天做到嗎?


琥珀宮

積分: 169645


4#
發表於 15-4-8 14:22 |只看該作者

引用:+本帖最後由+choibobo+於+15-4-8+14:05+編

原帖由 choibobo 於 15-04-08 發表
本帖最後由 choibobo 於 15-4-8 14:05 編輯
我唔係C字頭,只係我訂造傢俬,主人房chi 木皮,女房焗油主要白色,仔房焗油colorful!

仔房最大味,好耐唔散,女房有味好快散,主人房唔覺有味!





水晶宮

積分: 69641


5#
發表於 15-4-8 14:39 |只看該作者
choibobo 發表於 15-4-8 13:51
阿女有氣管敏感,所以搬新居想做E0既床,我知道有幾間做開呢類板既公司,NORXOOD,CENTXX,昨日問左CENTXX,都幾 ...
我約兩, 三年前喺NORWXXD做床, 柜...感覺上真係冇味...!!


E0、E1、E2都是指一个甲醛释放限量等级的环保标准,最初E1、E2这两个标准产生于德国,由“EGGER”制定的,之后引作欧洲标准,国内很多公司所声称的E0标准其实欧洲没有,欧洲的最高标准为E1、E2。E0则产生于日本,是要求最严格的环保标准,相当于欧洲的E1、E2,是按板材中甲醛等有害物质的含量来制定的。


男爵府

積分: 7380


6#
發表於 15-4-8 14:41 |只看該作者
pbpk03845784 發表於 15-4-8 14:39
我約兩, 三年前喺NORWXXD做床, 柜...感覺上真係冇味...!!

NORWXXD OK嗎?


珍珠宮

積分: 39175

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 笑得好勳章


7#
發表於 15-4-8 14:41 |只看該作者
本帖最後由 大聲公 於 15-4-8 14:51 編輯

點都要放一排, 冇味先比小朋友訓喇


珊瑚宮

積分: 118281


8#
發表於 15-4-8 14:46 |只看該作者
pbpk03845784 發表於 15-4-8 14:39
我約兩, 三年前喺NORWXXD做床, 柜...感覺上真係冇味...!!


珊瑚宮

積分: 118281


9#
發表於 15-4-8 14:54 |只看該作者
choibobo 發表於 15-4-8 14:41
NORWXXD OK嗎?
我只信歐洲標準, 中國或日本, 標準同產品達標, 可以完全係兩回事。


題外話, 我覺得細路床成日因為長高會換, 所以從來唔會訂, 買現成合用就是了。而且即知有冇氣味, 貨不對版又退得, 點解要訂造?


伯爵府

積分: 16822


10#
發表於 15-4-8 15:11 |只看該作者

回覆:整家私問題,一直困擾,請JM比比意見

我有用c字嗰間,我老闆2間屋都有用兼有幫忙睇住入新傢伙,我自己好滿意,冇味,但老闆有一間工作房裝得好密隻(1半面積係傢私)就有啲味。

另外你可考慮現成傢私,有間連鎖日本傢具公司,有兒童組合床,甲酴量計返好似都係e0,可以去了解下


男爵府

積分: 7380


11#
發表於 15-4-8 15:38 |只看該作者
caramelpudding 發表於 15-4-8 15:11
我有用c字嗰間,我老闆2間屋都有用兼有幫忙睇住入新傢伙,我自己好滿意,冇味,但老闆有一間工作房裝得好密 ...

請問邊間日本家C?因為新屋好細,現成好難買到


伯爵府

積分: 16822


12#
發表於 15-4-8 16:55 |只看該作者

引用:Quote:caramelpudding 發表於 15-4-8 15:11

原帖由 choibobo 於 15-04-08 發表
請問邊間日本家C?因為新屋好細,現成好難買到
岡村
不過佢個組合床都大㗎
另外主網站(tavolo)有另一隻日本組合床


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo