自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   3


男爵府

積分: 7380


1#
發表於 15-4-22 15:44 |只看該作者
有冇JM有大粒既子宮肌瘤未做手術切但又BINGO到生B?
睇左一個醫生話照到我有幾粒,有機會影響BINGO,其實CHECK係因為呢排成日下面發炎,醫生就話可能係肌瘤壓住膀胱搞到尿道炎,佢咩都係話"可能",咁我就BK左另外一個婦科醫生睇,但要排一個月。面我又因為年齡唔細,好想生B.....切左肌瘤等腹原陀B咪有排?同埋,我又想順產生B,做左切肌瘤手術係咪就唔可以順產GALA?
好多問題


珍珠宮

積分: 36319


2#
發表於 15-4-22 15:47 |只看該作者
本帖最後由 shareholder 於 15-4-22 15:47 編輯

有8CM超大肌瘤, 無做任何手術, 已生兩個順產B, 講完
菩提自性本來清淨,但用此心直了成佛。


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 15-4-22 15:50 |只看該作者
醫生就咁問症一定咩都話可能, 要証實就一定要照~
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 7380


4#
發表於 15-4-22 15:55 |只看該作者
回覆 shareholder 的帖子

陀B既時候會唔會有咩特別係因為呢粒瘤而痛多左呢?多謝你解答,宜家有番小小信心
你之後有冇割左佢呢?


男爵府

積分: 7380


5#
發表於 15-4-22 15:57 |只看該作者
newcook 發表於 15-4-22 15:50
醫生就咁問症一定咩都話可能, 要証實就一定要照~

我照左有幾粒肌瘤,一粒都成7CM


珍珠宮

積分: 36319


6#
發表於 15-4-22 16:00 |只看該作者
choibobo 發表於 15-4-22 15:55
回覆 shareholder 的帖子

陀B既時候會唔會有咩特別係因為呢粒瘤而痛多左呢?多謝你解答,宜家有番小小信心
不會痛, 完全無影響, 不過有些情況個瘤頂住產道, 是要開刀生, 但不是我

吾會割, 無咁既需要


菩提自性本來清淨,但用此心直了成佛。


水晶宮

積分: 74808


7#
發表於 15-4-22 16:12 |只看該作者
2粒,冇做手術,B都出世4個月大


大宅

積分: 3598


8#
發表於 15-4-22 16:52 |只看該作者

引用:有冇JM有大粒既子宮肌瘤未做手術切但又BING

原帖由 choibobo 於 15-04-22 發表
有冇JM有大粒既子宮肌瘤未做手術切但又BINGO到生B?
睇左一個醫生話照到我有幾粒,有機會影響BINGO,其實CHECK ...
甘等一個月果個醫生你book左未?肌瘤都唔只一種的,又要睇生係咩位置先知影唔影響順產,其實好多人咩事都無都未必甘易有b,我有線肌瘤,係比肌肉包住無得做手術,要食藥,但因為想有b醫生話盡快生完之後食 但我有埋子宮內膜異位,同黃體不足,醫生話難有,但最後生左兩件,所以睇個斷症準啲既醫生比啲意見好重要


子爵府

積分: 11241


9#
發表於 15-4-22 16:55 |只看該作者

回覆:子宮肌瘤問題

視乎肌瘤位置
我9cm位置喺正中間,一定要切先大機會bingo




禁止發言

積分: 55904


10#
發表於 15-4-22 17:01 |只看該作者

回覆:子宮肌瘤問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 128


11#
發表於 15-5-19 19:19 |只看該作者

引用:+本帖最後由+shareholder+於+15-4-22+15:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


12#
發表於 15-5-19 19:26 |只看該作者

引用:有冇JM有大粒既子宮肌瘤未做手術切但又BING

原帖由 choibobo 於 15-04-22 發表
有冇JM有大粒既子宮肌瘤未做手術切但又BINGO到生B?
睇左一個醫生話照到我有幾粒,有機會影響BINGO,其實CHECK ...
我媽咪生我細佬時有…順產…生完後幾年個瘤拳頭甘大 最後………成個子宮切左


男爵府

積分: 7380


13#
發表於 15-5-20 09:06 |只看該作者
我都唔係好想做手術割,我睇左個醫生啦,佢SUGGEST我割,但如果想要B,可試一段時間再OBSERVE住個瘤...唉....好想快D BINGO


禁止訪問

積分: 16970

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 15-5-20 09:18 |只看該作者

引用:Quote:choibobo 發表於 15-4-22 15:55 回覆

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5494


15#
發表於 15-5-20 16:37 |只看該作者
陀B時發現有個6CM肌瘤,順產生左BB,半年後做手術割左個肌瘤


別墅

積分: 837


16#
發表於 15-5-20 16:48 |只看該作者

回覆:子宮肌瘤問題

我想生bb試左年幾兩年都無,做完割肌瘤手術3個月內bingo!做手術前之醫生有講過做完手術最好休息半年,但其實就算我咁快有bb都唔係大問題(我係做微創),產檢密啲等醫生留意住就得!我最後私家開刀生b,因私家醫生話順產有風險但唔算高,但政府醫院話好少問題suggest順產


男爵府

積分: 7380


17#
發表於 15-5-20 16:54 |只看該作者
kirobaby 發表於 15-5-20 16:48
我想生bb試左年幾兩年都無,做完割肌瘤手術3個月內bingo!做手術前之醫生有講過做完手術最好休息半年,但其 ...

請問做微創幾錢呀


翡翠宮

積分: 96826

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 15-5-20 16:59 |只看該作者
我陀女時先發現有, 不過唔大3-4cm冇影响



別墅

積分: 837


19#
發表於 15-5-22 14:15 |只看該作者

引用:Quote:kirobaby 發表於 15-5-20 16:48 我想

原帖由 choibobo 於 15-05-20 發表
請問做微創幾錢呀
9萬幾,但我係住semi-private因claim保險,住大房應該平啲


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo